The Bourne Conspiracy tillkännagivet

Robot
Medlem
The Bourne Conspiracy tillkännagivet

de e najs! ser lovande ut

Medlem

Gillar filmerna, men finns det tillräckligt många som gör det för att detta ska gå runt?

Inaktiv

finns säkert många som gillar filmerna,
dom har ju gått tokbra på bio och dvd.

matt damon är grym.

Medlem

Första filmen var bra, den andra var skitdålig. Får hoppas att nästa film blir bättre, men ett spel om Bourne lär jag knappast spela.

Medlem

supremacy var ju nästan bättre än identity, mindre förvirring och mera målmedvetenhet, att fotot var slängigt har inget med hur pass bra filmen är.
Och jag ser gärna et jason bournespel, men jag hoppas att det är mer som filmerna än som böckerna, i böckerna är bourne för velig...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Fotot var jue det som förstörde hela filmen, Var som att se på Blairwitch-project fast med bättre filmkameror. :/

Medlem

nåt annat än half life motorn skulle inte skada.

Medlem
Skrivet av Loading:

Fotot var jue det som förstörde hela filmen, Var som att se på Blairwitch-project fast med bättre filmkameror. :/

Nej, det gjorde filmen i vissa scener marginellt sämre, men den är fortf bra...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Inaktiv

hellre lite mer närgånget foto än något sönderproducerat michel bay skit

Medlem

Michael bay har blivit bättre nu än vad han var forut. Pearl Harbour was teh crap, men The Island lyckades han verkligen bra med och så kommer Transformers som lär bli teh best.

Men anywho, Kommer att självfallet att se "The Bourne Conspiracy"
men själv så hoppas jag att dom håller kameran lite mer stilla än vad dom gjorde i 2:an så man hinner att se vad som händer.

Tvåan var klart bättre. Låter kul med ett Bourne spel. Förresten vad betyder "teh" varför inte "the"? Känns som man blivit gammal med alla nya ord.


signatur
Medlem

För teh låter kewl :>

Inaktiv

Vadå, kommer filmen?

Medlem

Vad för foto snackar ni om?

Sett både 1:an och 2:an. Gillar båda.


signatur

Quake? Är det smittsamt?

Medlem
Skrivet av mrcinnamon:

Vadå, kommer filmen?

Ja fast med ett annat namn "The Bourne Ultimatum" fast vet inte om dom har något med varandra att göra mer än ett det handlar om Bourne.

Inaktiv
Skrivet av Loading:

För teh låter kewl :>

imba

Inaktiv
Skrivet av Loading:

För teh låter kewl :>

imba

Inaktiv
Medlem
Skrivet av Kaeghos:

Matt Damon!

Varje gång man hör hans namn så får man lust att titta på Team America ^^

Medlem

NEj, bourne conspiracy och ultimatum har inget med varanna tt göra, conspiracy är ett original"manus" från utvecklarens sida.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Där ser man.. då kanske det kan bli något

1
Skriv svar