Google är ett klimathot. (?!)

Medlem
Google är ett klimathot. (?!)

Jaha, nu visar det sig att Google är en av orsakerna till våra klimatproblem.

Jag börjar bli lagom trött på detta tjat. Dem menar helt seriöst att vi ska vända oss till Googles slöa konkurrenter för att två googlesökningar motsvarar en kopp kokt vatten?

Snart tycker dem väl att vi ska suga in våra egna fisar ala South Park.

Men hur mycket ska den lilla människan egentligen behöva göra för att vi ska få ett slut på detta tjat? Är det inte viktigare att rejält minska de stora utsläppen först istället för att börja gå in på små googlesökningar? Visst blir det många koppar kokt vatten på ca 200 miljoner google-sökningar per dag men vafan?

Genom att hålla på att gnälla över dessa skitsaker gör att klimathotet helt plöstligt inte känns så seriöst.

Och till aftonbladet: Give me a break någon jäkla gång. Förstår inte varför jag ens läser skiten.
Denna artiklen slår ändå det mesta på senare tid: Mystiskt "odjur" hittat i Storbritannien.

I början av artiklen står det om hur konstigt och underligt detta djur är men sedan skriver man i slutet lite kort om att det egentligen visade sig vara en vanlig jävla gråsäl. Vad fan är det som är mystiskt med det?!

#blogg

Medlem
Google är ett klimathot. (?!)

Det var väl snarare som en uppmaning till Google att effektivisera.

Medlem

Om inte Google hade varit så kapitalistiska och varit mer i linje med våran frälsare Jesus Kristus hade vi inte haft dessa problem.


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Allt är väll ett klimatproblem nuförtiden, och angående Aftonblaaaa.. Aftonblaaaaaaaad... blaaaaaaaaaaarrghh äh kan inte ens säga namnet utan att kräkreflexen kickar in, iaf så upphör man aldrig att förvånas av deras otroliga journalistik, men ett lite framsteg har de tydligen gjort annars så skulle rubriken sett ut ungefär så här : Odjurets kadaver-kupp mot strandkanten, Uppenbar våldtäkt säger Strandkantens advokat Leif Silbersky.


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Greger:

Om inte Google hade varit så kapitalistiska och varit mer i linje med våran frälsare Jesus Kristus hade vi inte haft dessa problem.

Haha, Jesus har ju direktkontakt med han som vet allt, annars skulle han säkert googla järnet.


signatur
Medlem
Skrivet av båtsman:

Det var väl snarare som en uppmaning till Google att effektivisera.

Jo, men det är främst aftonbladets sätt att skriva artiklen på som jag reagerar vid.
Sen kan jag fortfarande tycka att det finns större klimatbovar som man borde råda bot på innan man börjar gå in på googles vattenkokande effekter.
Ett steg i taget så att säga.

Sen uppmanade man också till att google skulle ha liknande system som sina konkurrenter för att minska belastningen. Om detta innebär att sökningen kommer bli slöare eller mindre effektiv så är inte jag med iallafall, men om det inte påverkar något negativt så visst, kör på bara!

Medlem
Skrivet av spiken:
Skrivet av Greger:

Om inte Google hade varit så kapitalistiska och varit mer i linje med våran frälsare Jesus Kristus hade vi inte haft dessa problem.

Haha, Jesus har ju direktkontakt med han som vet allt, annars skulle han säkert googla järnet.

Säg inte det, Jesus behöver aldrig googla något för han kan ju fan göra vin av vatten, vem behöver svar på frågor när man kan supa ner folk?


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

haha, ja Jesus är min favorit superhjälte.


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

nu för tiden är ju allt ett klimathot


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

uhh, Brain hurts.


signatur

Rawr

1
Skriv svar