Xbox 360-bilder från Virtua Fighter 5

Robot
Medlem
Xbox 360-bilder från Virtua Fighter 5

ser bättre ut än ps3 versionen, dock så borde det ju göra det med extra dev time så. dock hade ja viljat sett online mode även alla motsättningar

Medlem

Det har högre Antiliasing (hur man nu stavar det)
Därför


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem

^- struntar ärligt talat om det är magi som fixat det hehe faktum är att det ser bättre ut

Inaktiv

ja d ser ju rätt sjysst ut.:)

KoP
Medlem

och var är alla inlägg som påpekar att det ser plastigt ut? kan minnas att det flödade av såna kommentarer så fort d dök upp screens ifrån ps3 verren.. skärpning..

Medlem
Skrivet av KoP:

och var är alla inlägg som påpekar att det ser plastigt ut? kan minnas att det flödade av såna kommentarer så fort d dök upp screens ifrån ps3 verren.. skärpning..

Kanske var ute och kickade boll på planen och väntade på att pappa skulle komma hem, så att de kunde äta middag? Ljussättning är bara en av de ingredienser som gör sig rätt mediokert i skärmskott (notera sarkasmen) -- vad jag menar är, kidsen brukar böla rätt vitt och brett över PS3.


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem

äch... SC4 blir bättre.8)

Medlem

Är det bara jag eller borde inte ett fightingspel (vilket som helst egentligen) kunna se f***n så mycke bättre ut?
Ja menar, de finns ju FPS spel som ser bättre ut.
I ett fighting spel, som detta, är det ju oftas bara 2 karraktärer åt gången på skärmen. Dessa två karraktärer borde ju kunna innehålla en hel jädrans massa mer polygoner åh godis än vad karraktärerna i ett FPS eller bilsimulator (ex Forza 2) gör, då det är så få rörliga objekt på skärmen sammtidigt OCH små miljöer!
Eller ja kanske börjar bli kräsen?

Inaktiv
Skrivet av Toxic78:

Är det bara jag eller borde inte ett fightingspel (vilket som helst egentligen) kunna se f***n så mycke bättre ut?
Ja menar, de finns ju FPS spel som ser bättre ut.
I ett fighting spel, som detta, är det ju oftas bara 2 karraktärer åt gången på skärmen. Dessa två karraktärer borde ju kunna innehålla en hel jädrans massa mer polygoner åh godis än vad karraktärerna i ett FPS eller bilsimulator (ex Forza 2) gör, då det är så få rörliga objekt på skärmen sammtidigt OCH små miljöer!
Eller ja kanske börjar bli kräsen?

Grafiken är imo inte alls viktig i fightingspel. Tekken 3 å 5 även virtua fighter 4 är så jäkla roliga fast dom nu inte är spec snygga = )

edit: men skulle inte klaga om dom skulle se ut som fight night 3 och bättre ; )

1
Skriv svar