Film: The Darkness flerspelarläge

Robot
Medlem
Film: The Darkness flerspelarläge

ser coolt ut att vara en "Darkling"


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

fick lite AVP känsla över det hela. Kan bli kul.


signatur

I'm a snake, follow me!

Inaktiv

http://www.gamerankings.com/htmlpages2/927014.asp

Verkar ju inte bli den hit som man hade hoppats på.
Säkert inte dåligt, men gillar inte att det klagas en hel del på AI'n.

=(

Medlem
Skrivet av Spitt:

http://www.gamerankings.com/htmlpages2/927014.asp

Verkar ju inte bli den hit som man hade hoppats på.
Säkert inte dåligt, men gillar inte att det klagas en hel del på AI'n.

=(

spelet kommer säkert att sälja bra ändå och är i allafall en utav sommarens bästa spel:)


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Pansarknekt

Det är något som ser lite "konstigt" ut med spelet ingame. Verkar vara lite osmidigt sen skjuter snubben på en vägg o man ser inga effekter när skotten tar väggen. Verkar vara en vidareutveckling på samma motor från Riddick.
Hoppas dock att jag har fel i mina iakttagelser för jag vill gärna att detta spelet rockar.


signatur

Ooooh the drama!

Inaktiv
Skrivet av Bluevortex:
Skrivet av Spitt:

http://www.gamerankings.com/htmlpages2/927014.asp

Verkar ju inte bli den hit som man hade hoppats på.
Säkert inte dåligt, men gillar inte att det klagas en hel del på AI'n.

=(

spelet kommer säkert att sälja bra ändå och är i allafall en utav sommarens bästa spel:)

Uttryckte mig lite fel, syftade inte på försäljningssiffrorna.
Spelet kommer nog sälja mycket bra, blev bara besviken när
jag läste att AI'n inte är på topp.

Medlem

Hm synd att det fick kretik på Ai, trodde detta spel skulle bli ett höjdar lir. Får hoppas det kommer ett demo så att man kan testa det och se hur det är.

Medlem

Om Ai'n failar så kommer spelet vara obrukbart.

Medlem

Inte till PC?

Inaktiv

Fantastiskt spel.

Inaktiv
Skrivet av Bazil:

Fantastiskt spel.

Om du nu har spelet, kan du inte berätta hur AI'n är?

Medlem

En grej i singelplayer delen är att om man kollar på väggarna där det finns kloter och dylikt så kan det stå klottrat "hårdrock" eller "rumpa" tillexempel. Tycker det faktikt är rätt coolt

Inaktiv
Skrivet av Spitt:
Skrivet av Bazil:

Fantastiskt spel.

Om du nu har spelet, kan du inte berätta hur AI'n är?

Nja, vad jag har sett så är det lite rostigt i kanterna, så om man verkligen vill så kan man definitivt störa sig på AI'n, men mig så stör den inte.

Fienderna som tar skydd bakom saker sticker alltid ut på samma ställe även när man sitter och siktar där, ens minioner eller "Darklings" har lite svårt att diregeras ibland och andra sådana saker.

Inaktiv

De söker programmerare nu hörde jag på nyheterna, ngn intresserad här elr

Inaktiv
Skrivet av SpaarkX:

En grej i singelplayer delen är att om man kollar på väggarna där det finns kloter och dylikt så kan det stå klottrat "hårdrock" eller "rumpa" tillexempel. Tycker det faktikt är rätt coolt

LOL

Inaktiv
Skrivet av Jacky:

De söker programmerare nu hörde jag på nyheterna, ngn intresserad här elr

Hehe jag är väldigt intresserad, skulle ge mitt vänstra ben för att jobba i spelindustrin. Skulle behöva ett jobb där man inte sitter vid en skärm och proggar dock, har ingen utbildning av spelutveckling alls.

Så om den personalansvarige på Starbreeze läser detta och söker en kille för något kul jobb som community-manager eller så, så är det bara maila :D.

Medlem
Skrivet av deftune:

Det är något som ser lite "konstigt" ut med spelet ingame. Verkar vara lite osmidigt sen skjuter snubben på en vägg o man ser inga effekter när skotten tar väggen. Verkar vara en vidareutveckling på samma motor från Riddick.
Hoppas dock att jag har fel i mina iakttagelser för jag vill gärna att detta spelet rockar.

vid 00:11 ser man att det blir skotthål på väggarna


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

ser ganska B ut på MP-fronten, typ ihopsnickrat på trekvart.

1
Skriv svar