DreamHack köper upp Inferno Online

Robot
Medlem
DreamHack köper upp Inferno Online

"I och med uppköpet så utökar IOS sina spelplatser med cirka femtio stycken datorer och landar runt 250 spelplatser i lokalen."

Om det är DH som köper upp borde de ju ta bort datorplatser och skaffa gocart, en klättervägg och bubbelpool istället.

Inaktiv

köp in hur många datorer ni vill! ge mig tekken turneringar!
det var ett tag sen man var på ett nightgibb, kanske borde passa på innan storebror kommer och stänger ner allt.

Medlem

Hoppas det blir billigare....:P

Medlem
Skrivet av F3D:

köp in hur många datorer ni vill! ge mig tekken turneringar!
det var ett tag sen man var på ett nightgibb, kanske borde passa på innan storebror kommer och stänger ner allt.

Pfff... Tekken är för whimps, Street Fighter skall det vara.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Fik0n:

"I och med uppköpet så utökar IOS sina spelplatser med cirka femtio stycken datorer och landar runt 250 spelplatser i lokalen."

Om det är DH som köper upp borde de ju ta bort datorplatser och skaffa gocart, en klättervägg och bubbelpool istället.

Vart låg bubbelpoolen?

Inaktiv
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av F3D:

köp in hur många datorer ni vill! ge mig tekken turneringar!
det var ett tag sen man var på ett nightgibb, kanske borde passa på innan storebror kommer och stänger ner allt.

Pfff... Tekken är för whimps, Street Fighter skall det vara.

Skojar ni? Hardcorelirare spelar bara Samurai Shodown Mugen

Mången håltimme har spenderats på IOS!


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem
Skrivet av SgtKelly:

Mången håltimme har spenderats på IOS!

Word!:)

Medlem
Skrivet av SgtKelly:

Skojar ni? Hardcorelirare spelar bara Samurai Shodown Mugen

SamuShow är ju bra iofs Lustigt att du nämner Mugen, började klistra ihop en egen mugenverre förra veckan, det är typ gay-jobbigt eftersom det är så sjukt kontraproduktivt... lär skriva om tragiken när den väl infinner sig.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Inaktiv
Skrivet av Hipshot:

Pfff... Tekken är för whimps, Street Fighter skall det vara.

enda 2d fighter som räknas är Guilty Gear

Medlem

Kul med satsning på E-sport tycker jag.


signatur

I'm a snake, follow me!

Inaktiv

hmm.. Jag tror jag har sett "preliminära ritningar" på utbyggnaden... rätt så cool scen..

Medlem

tekken pwnz the lot

Jag praoade där och jag hoppas stället blir fräschare imed uppköpet. En riktigt svinstia är vad man kan kalla det. Där jag och min polare bredde mackor fanns det fluger och ruttet kär så att man trode att man var i Amazonas!


signatur

Halo och Pokemon Röd - Vilka minnen 8)

Medlem

Tacka vet man Exploiding Fist och/eller IK+

Edit: Iofs Panza kickboxing och Barbarians var kul med. Gör dom dom till nyare versioner så hade jag lätt varit med på turneringar.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar