Hour of Victory till PC?

Robot
Medlem
Hour of Victory till PC?

Hoppas inte... Spelet blir inte bättre för att det kommer till pc. Det här är bara deras panik som syns igenom... Dem vet hur dåligt spelet är, och det släpps på pc så finns det större risk att fler blir lurade att köpa det här...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Inaktiv

Så här i efterhand kan jag inte förstå hur dom tänkte?
Någon i beslutsposition, som bestämde att ett demo till 360'n skulle släppas, måste ha spelat spel förr?

Det är så jävla uppenbart att det demot själpte mer än hjälpte!

Jag ger inte en kotte för spelet, varken till 360'n eller till PC.

Fan, nu när jag tänker efter blir jag nästan förbannad på hur dåligt demot är.

:evil:

lol rätt kul med tanke på at de säger "exclusivly to xbox 360" i filmen de släppte tidigare i år.


signatur
Medlem

Hahha men det gällde bara tills folk märkte vilket crap det var

Medlem

jag vet hur dom tänkte när dom gjorde spelet.

Hallå grabbar vad sägs om att bli dom som kommer först ut med ett WW2 spel med Unreal 3 engine!!!!

så less på WW2 är man dessutom.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Vadå skitspel? Jag tycker det är hellt okej spel med tanke på vad det finns annars därute. Det fina med spelet är att man kan klara banorna på olika sätt. Sniper har en väg att gå ex hustak och snipa på avstånd, Berett röjer, Commando smyger och dyrkar upp lås och klipper taggtråd så han kan gå en hellt annan väg.

Det jag dock inte gillade var hur shadow användes på vissa modeller. Men allt går att fixa via patch men å andra sidan kan jag leva med det om multiplayer e så roligt som det verkar. GFx är inte allt spelkänslan och atmosfär kommer före tycker jag men det är min åsikt.

Inaktiv

3Degs jag håller med dig fullständigt,
spelkänsla och atmosfär går före bra grafik,
men i demot jag testade fanns ingetdera.

Med tanke på denna nyhet tycker jag det är märkligt
att IGN skriver såhär:

"Originally announced for the Xbox 360 and PC,
the game is now a 360 exclusive."

Länk

Medlem

Lät bra först (som den ww2 fan man är) men inte när ni gnäller på spelet...nu är jag inte lika lockad längre


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Skrivet av Ankh:

Lät bra först (som den ww2 fan man är) men inte när ni gnäller på spelet...nu är jag inte lika lockad längre

Det är väl egentligen bäst om du bildar dig en egen uppfattning.


signatur
Medlem

Självklart - men därav min smiley


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Spitt:

3Degs jag håller med dig fullständigt,
spelkänsla och atmosfär går före bra grafik,
men i demot jag testade fanns ingetdera.

Som sagt det är min åsikt.

Jag gillade det jag spelade på xbox360, Var en del saker som jag skulle vilja ha fixat och som troligen blir det innan release eller med patchar i övrigt gillade jag det.

Skall bli kul och se vilka achivements som kommer som måste lösas på xbox360.

1
Skriv svar