Testa Harry Potter nu

Inaktiv
Testa Harry Potter nu

Får väll testa demot då..Har inte orkat teste dem tidigare spelen, men det här börjar likna något.

Medlem

Hm.. Jag har faktist inte hört mycket om det här spelet, men det lär väl inte bli något om dom följer förra speletes verision -.-
IMO, så var dom 3 första spelen okej, eftersom man hade stor frihet, mak kunde gå runt och försöka hitta bönor/kort i det satans stora slottet, men i nummber 4 så dumpade dom totalt den iden, och då blev det värdelöst.

Inaktiv

Stör mig otroligt på kontrollen, om dem fixar det kan jag tänka mig att spela detta =/.

Inaktiv
Skrivet av Xsear:

Hm.. Jag har faktist inte hört mycket om det här spelet, men det lär väl inte bli något om dom följer förra speletes verision -.-
IMO, så var dom 3 första spelen okej, eftersom man hade stor frihet, mak kunde gå runt och försöka hitta bönor/kort i det satans stora slottet, men i nummber 4 så dumpade dom totalt den iden, och då blev det värdelöst.

De ska gå tillbaka till konceptet från de 3 första har jag hört.

Inaktiv

jag vägrar testa ett larry trotter spel....


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem
Medlem

Det är lite svår kontrollerat i början men man börja lära sig
Jag tyckte det var ganska skoj att man kunde göra olika trollkonster i spelet.

Inaktiv

tänk va mycket skit som görs som man inte vill spela. Rakar hellre en morot

FML
Medlem
Skrivet av Ericzeppe52:

tänk va mycket skit som görs som man inte vill spela. Rakar hellre en morot

Ingen som tvinga dig till att heller.

Inaktiv
Skrivet av zolidznake:
Skrivet av Ericzeppe52:

tänk va mycket skit som görs som man inte vill spela. Rakar hellre en morot

Ingen som tvinga dig till att heller.

brrrrrrrrrrra argument! 10p

Medlem

Usch, kontrollerna är ju värdelösa, klarar inte ens av att kasta den besvärjelse jag vill... Fast det blir nog kul på en Wii

1
Skriv svar