FlatOut Ultimate Carnage till pc

Robot
Medlem
FlatOut Ultimate Carnage till pc

WOW! kul, detta var oväntat! trevligt trevligt!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

YEEEEEEEEEEEEEEEES!!!!!!!!!!!

Men...w8...det är ju fo2 i ny förpackning...:(

Skrivet av redmac:

WOW! kul, detta var oväntat! trevligt trevligt!

Nja, inte direkt.

Medlem

Release: 2007-06-29

Gäller detta bara 360 versionen då eller? Tycker att release datum för alla format borde listas om dom är olika.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

Liten skillnad mellan ingame o CGI bilderna.
Den nedersta(ingame) är ju inte ens inärheten av vad dom övre bilderna ger som förväntningar.

Inaktiv
Skrivet av darkthunder:

Release: 2007-06-29

Gäller detta bara 360 versionen då eller? Tycker att release datum för alla format borde listas om dom är olika.

Tycker inte juni räknas "till hösten" direkt.


signatur

Summon the big gnome!

Inaktiv

Är det ungefär som fo2? Eller är det värt ett köp?

Medlem

Alla bilderna är ingame och inte CGI, varför tror alla jämnt att dom bara släpper cgi dumpar?


signatur

Nämen!

Inaktiv

nu med extra starforce?
btw...det är för fult för att vara cgi...
allt är ingame...
ja...jag är expert


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

2.an hade StarForce så den köpte jag aldrig. Funderar på om 3.an också kommer ha detta Rootkit/Virus med på skivan.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem
Skrivet av kabex:

YEEEEEEEEEEEEEEEES!!!!!!!!!!!

Men...w8...det är ju fo2 i ny förpackning...:(

Precis vad jag tänkte... det är ju samma banor som i tvåan eller?!


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv

Ja det är väl som tvåan fast med ögongodis? Och Starforce kan man undvika genom att spela på det konsoll istället.

Medlem

Starforce?

Anyways, lär nog inte skaffa det här, stort sagt, samma sak som 2:an fast med lite bättre grafik o s-specialeffekter

Inaktiv

Satrforce är ett kopieringsskydd som folk skyr som pesten. Läs mer:

http://en.wikipedia.org/wiki/StarForce
http://www.glop.org/starforce/

Redaktör
Skrivet av frekir:
Skrivet av darkthunder:

Release: 2007-06-29

Gäller detta bara 360 versionen då eller? Tycker att release datum för alla format borde listas om dom är olika.

Tycker inte juni räknas "till hösten" direkt.

Xbox 360-versionen släpps i juni, pc-varianten i höst. Sökning i speldatabasen ger träffar på flera plattformar, som synes här. Varje plattform har sin egen sida (360, pc), ibland har de olika releasedatum. Ni byter plattform genom att klicka på ikonerna till höger.


signatur
Medlem
Skrivet av Ctrl:

2.an hade StarForce så den köpte jag aldrig. Funderar på om 3.an också kommer ha detta Rootkit/Virus med på skivan.

Importera från staterna då, där har de Securom 7 på det.
Jag hoppas de inte slarvar med att göra om det för PC bara.. Fast i dagens läge så håller jag knappast andan.

Medlem

snälla inget starforce

Medlem
Skrivet av _spike_:

snälla inget starforce

Lösning: Köp till 360!

Medlem

Det är några nya banor m.m, inte bara gammal skåpmat. Sen är ju grafik uppdaterad.


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem
Skrivet av the wookiee:
Skrivet av _spike_:

snälla inget starforce

Lösning: Köp till 360!

Hmm, skippa ett spel eller betala 3500 + 5-600kr för ett spel. Tough choice.

Inaktiv
Skrivet av Steffe@Swec:
Skrivet av the wookiee:
Skrivet av _spike_:

snälla inget starforce

Lösning: Köp till 360!

Hmm, skippa ett spel eller betala 3500 + 5-600kr för ett spel. Tough choice.

Bättre lösning är att köpa spelet och installera det som vanligt. Men sedan om det är Starforce. Installera ett crack så slipper man Starforce. Dessutom slipper man nog ha skivan i om det är ett No-CD crack.

Plus... hur olagligt är det om man har köpt spelet?

Medlem
Skrivet av yonaz:

Det är några nya banor m.m, inte bara gammal skåpmat. Sen är ju grafik uppdaterad.

Har inte sett några nya bilar, möjligen att det är nya skins till de redan existerande.

Enligt de själva så har de gjort spelet från grunden. Själv tror jag inte riktigt på detta, då det är samma bilar i spelet. Om man redan har en modell, är det väl lättare att bara förbättra den? Och sen finns det ju massiva FYRA nya motståndare!
Helt otroligt! Det är ju massor! Inte.:down:

Skrivet av ReZnoR2K6:

Plus... hur olagligt är det om man har köpt spelet?

Inte alls, tror jag. Jag köpte San Andreas till pc, men skivan blev repad (EN sketen fil var oläslig!), så jag laddade ner spelet.
Detta borde väl inte räknas som stöld, då jag redan betalt för spelet. Eller?

Medlem
Skrivet av Steffe@Swec:
Skrivet av the wookiee:
Skrivet av _spike_:

snälla inget starforce

Lösning: Köp till 360!

Hmm, skippa ett spel eller betala 3500 + 5-600kr för ett spel. Tough choice.

Inte bara ekonomi, ett konsollspel har aldrig kunnat ersätta ett pc-spel.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

vi får vänta o se om empire har lärt sig något. köpa 360 för ett spel? bah. den dan jag kommer betala för att spela online... :/

Inaktiv
Skrivet av kabex:

Inte alls, tror jag. Jag köpte San Andreas till pc, men skivan blev repad (EN sketen fil var oläslig!), så jag laddade ner spelet.
Detta borde väl inte räknas som stöld, då jag redan betalt för spelet. Eller?

Enligt lagen så får man ju inte ladda ner. Men äger man redan spelet så behöver man iallafall inte ha dåligt samvete. ;D Men det är ju så sjuka regler... man får ju inte ens göra en backupkopia av sina program eller spelskivor.

1
Skriv svar