Intervju om Warhammer Online

Medlem
Intervju om Warhammer Online

Någon som vet om det kommer vara öppen beta för allmänheten?

Inaktiv

Ingen stealth-klass = Inget köp.

(AoC ftw.)

Inaktiv

Ingen stealthklass = givet köp

Medlem

witchhunter är ju nästan stealth iof.. gömma sig i skuggor och smyga sig på folk


signatur

Before you criticize someone, walk a mile in their shoes. That way, if the person gets angry, you'll be a mile away, and have their shoes.

Inaktiv

Jag har inte läst på så mycket om spelet, men spelade mycket warhammer fantasy när jag var yngre.

Har alltid gillat Chaos Marauders, jag hoppas att man måste avancera från Marauder till att bli en Chaos Warrior. Inte att man väljer det bara rakt upp och ner.

Det kan bli en rolig utmaning, i Tzeenchts namn såklart

Edit:

Skit också, man kan bli Chosen Chaos warrior på en gång hade åtminstone hoppats på att man fick jobba till sig titeln som Chosen, och chaos armour:n som kommer med adlingen.

Medlem

ska man följa codexen, så skulle chaos ipricnip bli oövervinelgia när man blir chosen, vet itne om det passa in så bra i spelbalansen


signatur

P.L.U.R

Medlem

Kan de inte sparka igång den där betan snart


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

Medlem
Skrivet av Emetic:

Kan de inte sparka igång den där betan snart

Den är redan igång sedan en eller två veckor sedan.

Appropå armors så börjar man väl i lite halvsunkig look på den och ju högre tier man når desto fetare armor får man också... i looks då : )


signatur

osv.

Medlem

Gemigbetaccess.nu!


signatur

tjenare!

Medlem

Jag är rädd för GOA. Vad jag kommer ihåg från DAoC tiden så var GOA något man fick kämpa emot i varje hörn. Tänkte ju att eftersom EA köpte Mythic så har dom lite mer cash att sköta spelet på denna sida av jorden oxo så kunde man slippa GOA men tydligen kör dom med grodorna igen.

Blir riktigt jävla sur om det blir 2-4 veckors väntetid på patches i europa tack vare GOA och översättningar till franska och tyska och vilka mer språk som finns med.

Blizzard sköter ju upppatchningen på samma gång på både USA och Europa. Iaf inte 2-4 eller mer veckor av väntan på att få bugg fixar som dom i USA redan hade fått.

Fast GOA kanske sköter sig nu jag sluta spela DAoC ett bra tag sen dom kanske blev bättre senare.

Medlem
Skrivet av Bazil:

Ingen stealth-klass = Inget köp.

(AoC ftw.)

Det här är den variant av stealth som kommer att finnas i WAR, så det är bara å köpa!

Skrivet av Josh_Mythic:

The Truth About Stealth in WAR

Our current stealth system is actually entirely client-side and offers exactly the same quality of experience to EVERY career in the game. That's right. EVERYONE will be able to use stealth in exactly the same way.

The down side is that it will place additional hardware requirements into the min specs for the game, but hey, sacrifices must be made. We've worked with various notable hardware vendors to make sure things will work smoothly for nearly everyone, but you should still consult your manufacturer's documentation to make sure you're fully supported.

The basic way it will work is this:

- Login.
- Create the character of your choosing.
- Load up the game.
- Start running around, when you're ready to stealth, simply reach over and turn off your monitor.
- Continue playing, enjoying the awesome power of TOTAL INVISIBILITY.

Again, I can't stress enough the importance of checking the documentation for your particular hardware. MAKE SURE you have a monitor that can be turned off. The power switch may, in some cases, be a button. It may also be on the left or right side of the monitor or (though this is rare) somewhere in-between. We've had limited reports of power switches on the BACK or sides of monitors, but have been unable to replicate them in-house.

As a final work around if you simply can't find or operate the power switch, you can physically unplug the power cable from the monitor. Make sure you have the latest Service Pack installed beforehand.

I hope this clears things up and gets everyone super-excited about stealth!


signatur

Neva knock on 'eavens door.
Ring da bell an scurry, ee 'ates dat.

Medlem

Rengbågslaxen, Chaos spelare kan välja Marauder eller Chosen(Chaos Warrior). Chosen kommer vara en 'tank' dvs en defensiv klass och din rustning är kanske tung från början men ganska ordinär.
Hur Marauder blir vet jag inte så mycket om. Lättare rustning, snabbare, och mer offensiv skulle jag gissa.

Medlem

Det känns som att det kommer bli alldeles för många spelare på destruction, om jag inte är helt ut i det blå?

Medlem

hittar ingen information där det står att betan faktiskt har börjat. Linka gärna nått som bevisar om jag har fel

Inaktiv

Snake-Eyes, jag vet. Hittade den sidan efter jag postade Hade dock hoppats på att alla började som marauders, antigen krigare eller lagd åt det magiska hållet. Sen att man fick genomgå testen för att slutligen bli en Chaos Warrior / Magus , som i Codexen

1
Skriv svar