Tanka hem det nya Quake 4-demot

Robot
Medlem
Tanka hem det nya Quake 4-demot

Okej men är det här fortfarande roligt att spela?

Medlem

quake 4 är riktigt underskattat imho, singleplayer är riktigt bra och gillar man snabb action så är multiplayer svinkul (samma anda som q3)


signatur

Before you criticize someone, walk a mile in their shoes. That way, if the person gets angry, you'll be a mile away, and have their shoes.

Inaktiv
Skrivet av nait:

quake 4 är riktigt underskattat imho, singleplayer är riktigt bra och gillar man snabb action så är multiplayer svinkul (samma anda som q3)

Jag håller med dig. Varför Q4 är/varit sån besvikelse var för att idiot-Raven utvecklade spelet, så ända sen Id Software grep tag i Q4 så har spelet bara blivit bättre i sina patchar... Lite sent bara men... bättre sent än aldrig.

Medlem

Hmm.. Går inte att ladda ner.. Okänt serverfel får jag...

Medlem

hmm de va ballt, får lira lite mer imorron. Har ett fett sug av snabb action o inget o lira.


signatur

I'm the best around...

Medlem

Spelade ut det idag igen och det var lika kul som första gången


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Hela spelet kostar ju runt 70kr, så varför släppa ett demot nu? Aja ska nog inte bry mig om det, tycker hela spelet äger. Håller kanske inte samma kvalite som 3an, men bra är det!

Medlem
Skrivet av PvtNils:

Hela spelet kostar ju runt 70kr, så varför släppa ett demot nu? Aja ska nog inte bry mig om det, tycker hela spelet äger. Håller kanske inte samma kvalite som 3an, men bra är det!

Nja SP delen i Q4 är bättre än 3:an imo. Trean var mer upplagt som UT serien medans fyran mer byggde vidare på ettan och tvåan. Dessutom så hade vi ju Peter Stormare med i fyran.

MP delen kan jag inte uttala mig om, men Q3 spelas ju fortfarande, frågan är om Q4 kommer vara lika populärt om säg 3 år?..


signatur

How can we win when fools can be kings?

nj
Medlem
Skrivet av PvtNils:

Hela spelet kostar ju runt 70kr, så varför släppa ett demot nu? Aja ska nog inte bry mig om det, tycker hela spelet äger. Håller kanske inte samma kvalite som 3an, men bra är det!

Tja, även om det är billigt så är det inte gratis. Ett gratis demo som innehåller alla förbättringar som finns i senaste patchen kan öppna ögonen hos många som sedan möts av den trevliga överraskningen att spelet bara kostar ~70 kr.

Inaktiv

En annan veteran kommer ihåg när Quake 2 demot släpptes!


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

quake 4 funderar på att infröskaffa men... verkar inte vara mycket röj online? inte många som lirara


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av N3m35i5:

Dessutom så hade vi ju Peter Stormare med i fyran.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av N3m35i5:
Skrivet av PvtNils:

Hela spelet kostar ju runt 70kr, så varför släppa ett demot nu? Aja ska nog inte bry mig om det, tycker hela spelet äger. Håller kanske inte samma kvalite som 3an, men bra är det!

Nja SP delen i Q4 är bättre än 3:an imo. Trean var mer upplagt som UT serien medans fyran mer byggde vidare på ettan och tvåan. Dessutom så hade vi ju Peter Stormare med i fyran.

MP delen kan jag inte uttala mig om, men Q3 spelas ju fortfarande, frågan är om Q4 kommer vara lika populärt om säg 3 år?..

4:an byggde vidare på 2:an, INTE 1:an.

Ettan är ju det bästa och det har inget gemensamt men denna smörjan.

Medlem
Skrivet av Rampager:

4:an byggde vidare på 2:an, INTE 1:an.

Oups, stämmer bra.
Men syftade även på att Q4 hade en "riktig" SP del så som Q1 och Q2.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Finns det SP? Maste kanske kopa det isafall...


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

nj
Medlem
Skrivet av Langos:

Finns det SP? Maste kanske kopa det isafall...

Ja, singel player i Quake 4 tar vid efter det som hände i Quake 2 (som det nämnts i tråden).
Var riktigt fängslande (i mitt tycke) och jag hade lite svårt att sluta spela förens jag klarat spelet.
Peter Stormare som gör rösten till Strauss är helt underbar iaf...

Medlem

finns det nån co-op mod till 4:an?


signatur

Before you criticize someone, walk a mile in their shoes. That way, if the person gets angry, you'll be a mile away, and have their shoes.

Medlem

Det kan nog vara bra nu men tyvärr har så många helt ledsnat, mig inkluderat. Köpte det när det släpptes, SP var ok men blev så besviken på mp.


signatur

once there was a time when games had soul, games had character.
it wasn't all about graphics, it wasn't all about capitalism.

1
Skriv svar