Trailer för Lego Universe

Robot
Medlem
Trailer för Lego Universe

Ett lego MMO? Haha, nu är inte ens orden "det har gått för långt" tillräckligt.

Medlem

själv tycker jag det verkar som en jävla bra idé. finns ju inget man inte kan göra med lego

Medlem

Klart det är en skön idé. Kan få många barn (och även vuxna) på kroken. ^^

Medlem

Tråkigt...


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Så förbannat bra det här kan bli... LEGO Universe kan vara allt från Forza 2 till Wow till The Sims i samma spel, om det görs på ett bra sätt. Jag är hoppfull!

Medlem

Kan bli riktigt bra!

Medlem

Hoppas det blir att man gör som i trailerna när man skapar en gubbe, såg så kul ut. Det finns ju oändligt med möjligheter med lego som wookiee säger. Jag ser framemot och få se ingame

Medlem
Skrivet av vidde:

själv tycker jag det verkar som en jävla bra idé. finns ju inget man inte kan göra med lego

Precis min tanke. "Man kan göra allt".

Medlem

Hmm... Antingen blir det riktigt bra, eller så blir det total sump

Det ser väl rätt okej ut, men jag antar att det kommer vara ganska uppdelat, som om klasserna skulle vara "Fighter, Rescue, Build" eller nåt XD

Inaktiv

Nää, inte ett till MMO spel.. *argghh*


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Troligen lär det ju inte finnas någon månadskostnad, eftersom spelet ska vara för "alla åldrar"(även om trailern var lite våldsam på slutet...)
Hoppas att jag har rätt.

Fast om det blir månadskostnad, kommer detta kommer bli det första spelet nånsin jag tänker betala för att spela.

GIIIIIIIIIF!!!!!:D

Medlem

lol är det på riktigt? det är ju inte ens ingame filmen man får se bah.

Medlem
Inaktiv

Jag tyckte Lego Star Wars va roligt... kan nog bli en höjdare med ett mmo lego spel

Inaktiv

Skitskoj ju. Fast vore skoj med mera "Technic" Lego... eh hur stavas det?

Inaktiv

Tänkbart, om det blir utan månadskostnad.
Ser ganska skoj ut.

Medlem

Ska bli skoj och prova iaf

1
Skriv svar