Snack om effekterna i Call of Duty 4

Robot
Medlem
Snack om effekterna i Call of Duty 4

Han var inte särkilt karismatisk
Man blev nästan lite trött och ointresserad.

Inaktiv

han killen som skrattade varje gång han sa något var bättre, om ni nu har sen den trailern

Medlem

Ser riktigt nice ut - finns det ett release datum ännu?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Fyfan vilket snyggt spel.

Medlem

Såg riktigt bra ut, förutom att dom som vanligt bara visar från USAs perspektiv och det dör en massa araber.

BTW, hur många magasin har en soldat på sig egentligen?...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Det har en stor kontras med han som pratar och spelet, han är alkis och det gör så att spelet ser annu bättre ut

Medlem

@ conthox:
När jag gjorde lumpen (muckade i onsdags) hade vi 4st magasin, dvs 120 skott, men sen så har man ju med sig askar också så man kan fylla upp sina mag. Och med den AK5:an, Ak5c, så ska man också få mer mag, 6 st tror jag.
Dessutom så kommer ammon allt mer ofta på små skenor med 10 patroner på varje, så att du bara trycker ner 3 stycken sånna istället för att stoppa ner alla 30 för sig.
Detta gäller ju då en vanlig automatkarbin ex ak5, m16 eller ak47.

Medlem

Sen har ju trupper som lever i verkligheten, dvs skarp tjänst tillgång till fler mag, är man smart så bär man med sig ett 10 tal fyllda och tio till i rygsäck som är tomma. orsaken till det är för att i en eldstrid vill du inte behöva tjafsa med att stoppa undan tomma mag istället för att få fram ett nytt.
Mag är slit och slängvara ändå, bara att dumpa om du måste...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Jag längtar så efter det här spelet!

Medlem
Skrivet av Jewek:

Det har en stor kontras med han som pratar och spelet, han är alkis och det gör så att spelet ser annu bättre ut

Haha that made my day. ^^

Medlem

Trodde Johnny Cash hade återuppstått

Medlem
Skrivet av Arion:

När jag gjorde lumpen (muckade i onsdags) hade vi 4st magasin, dvs 120 skott, men sen så har man ju med sig askar också så man kan fylla upp sina mag. Och med den AK5:an, Ak5c, så ska man också få mer mag, 6 st tror jag.

Ok, tack för infon.

Sedan tänkte jag också på videon, det ser ut som om magasinet tar slut skitsnabbt och sedan har han typ obegränsat med magasin.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

hahaha Jewek det där var dagens det . hahaha:D

Medlem
Skrivet av Twitch:

Han var inte särkilt karismatisk
Man blev nästan lite trött och ointresserad.

Tyckte precis tvärt om.

Inaktiv

När släpps CoD 4 egentligen?


signatur

War never changes.

Medlem

Precis! Fan vad gött med någon som inte bara tjatar om hur DETTA spelet revolutionerar allting, och deras AI är 'läskigt' lik verkligheten m.m etc etc.....


signatur

Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

Medlem
Skrivet av conthox:

Såg riktigt bra ut, förutom att dom som vanligt bara visar från USAs perspektiv och det dör en massa araber.

BTW, hur många magasin har en soldat på sig egentligen?...

När vi hade kittat på oss så mycket vi kunde inför slutstriden på sista övningen hade vi 7+1 magasin i bössan.

Sen kan man säkert ha några till i stridssäcken.

Medlem

congrats arion för muckningen

Medlem

Kommer det här till PC?

Inaktiv

kan man skjuta genom väggar? Han sprayade ju som fan i en vägg iaf, är najs om det går


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem

oneone: Plattformar: PC, Xbox360, PS3
om du läser spelinformationen vid nyheten

Medlem

den nya bashen verkar ju vara att stabba nån med kniv , I like !

1
Skriv svar