ET:QW-betaklient nu i FZ:s filarkiv

Robot
Inaktiv
ET:QW-betaklient nu i FZ:s filarkiv

Var fixar man betakey då?


signatur

War never changes.

Inaktiv

Ja, vad hände med betanycklarna?

Medlem

Oh vad jag älskar er Fragzone! \o/

Medlem

Jag tyckte ET:QW är fult, dåligt ljud, dålig ban design och tråkig vapen känsla...men det är jag det. Har svårt för quake världen och vad som är så kul med den..men men, smaken är som baken.

Får hoppas det bara är betan som är dålig, då jag gärna vill ha ett bra FPS online...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Beta-nycklar hämtas härifrån.

Antikvitet

De lyckliga läsare som fick en betanyckel efter att vi tidigare fått tag på 40 stycken nycklar att dela ut har fått sin nyckel i torsdags via mail.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem
Skrivet av redmac:

men det är jag det.

Ja, jag tycker det är underbart.

Medlem
Skrivet av redmac:

Jag tyckte ET:QW är fult, dåligt ljud, dålig ban design och tråkig vapen känsla...men det är jag det. Har svårt för quake världen och vad som är så kul med den..men men, smaken är som baken.

Får hoppas det bara är betan som är dålig, då jag gärna vill ha ett bra FPS online...

jag kan inte få testa lite på dit acc då om du hatar det så mtk? =P

Medlem
Skrivet av John:

De lyckliga läsare som fick en betanyckel efter att vi tidigare fått tag på 40 stycken nycklar att dela ut har fått sin nyckel i torsdags via mail.

Ni borde skrivit nån nyhet om det så man vet att dom har delats ut, eller har jag missat nånting.

Medlem

Här finns betanycklarna [http://www.fileplanet.com/promotions/quakewars/]

Är dock måttligt irriterad på spelets låga kvalité, visst det är en beta.

Har inte riktigt den där "känslan" som et har.
Känns väldigt svårt att träffa någon, precis som det laggar hela tiden.
Vapenljuden är förskräckliga och spelet går alldeles för fort.

Ingen mening att levla upp sina skills för banan startar strax om, det kommer man ju kunna ställa in senare men...

Jag har massiva grafikproblem och måste köra på väldigt låga inställningar för att jag överhuvudtaget ska kunna se något.

Strogg är värdelöst tråkiga att spela men deras "maskingevär" är överlägset.

Jaja, nu har jag babblat färdigt, det är ju bara en "gratis" beta.

*edit* Wow här kommer inläggen snabbt...

Medlem

Tankar nu, tack!

Medlem

wei, fixade en key! här ska spelas!


signatur

Before you criticize someone, walk a mile in their shoes. That way, if the person gets angry, you'll be a mile away, and have their shoes.

Medlem

Tack FZ! Nu kom man ihåg varför man gillar er

Men;
Kunde ni inte ha varit liite mer informativa angående nycklarna ni delade ut? Tråden togs bort och sedan hörde man inte ett knyst från er efteråt, hade räckt med att tala om att ni hade delat ut dem bara...


signatur

"Totalt. Jävla. IG!"

Medlem

Yay, fixade beta key :>

Medlem
Skrivet av Natsuko:

Har inte riktigt den där "känslan" som et har.
Känns väldigt svårt att träffa någon, precis som det laggar hela tiden.
Vapenljuden är förskräckliga och spelet går alldeles för fort.

Dom vet om predictions-problemet, att det är svårt att träffa och man måste sikta typ 3 meter före nån som springer, dom har sagt att detta ska patchas, kanske det kommer en patch för detta till betan t.o.m.

Citat:

Ingen mening att levla upp sina skills för banan startar strax om, det kommer man ju kunna ställa in senare men...

Dom servrar jag har spelat på så sparas alla skills i 3 banor för att sen resettas, detta kommer gå att ställa in exakt som servern vill ha det sen.

Citat:

Jag har massiva grafikproblem och måste köra på väldigt låga inställningar för att jag överhuvudtaget ska kunna se något.

Ingenting jag har upplevt och du ger väldigt lite information om vad som är problemet så detta kan jag inte svara på.

Citat:

Strogg är värdelöst tråkiga att spela men deras "maskingevär" är överlägset.

Samma här, ingen information om exakt vad som är så värdelöst.
Och att det maskingevär är överlägset beror på hur man ser på saken, allting som strogg har som är bra så har GDF nån motsvarighet, några exempel:
Strogg behöver aldrig ladda om maskingevär, GDFs maskingevär gör mer skada.
Strogg har spawnhosts men när dom ska "ressa" någon så tar det några sekunder, GDF "ressar" instant.
Och det finns mycket fler exempel, men poängen är att om man hittar någonting som man tycker är väldigt bra i ena laget kan man vara säker på att andra laget har nånting som balanserar ut det.

Medlem
Skrivet av Natsuko:

Känns väldigt svårt att träffa någon, precis som det laggar hela tiden.
Vapenljuden är förskräckliga och spelet går alldeles för fort.

Mhm, har nå skumt laggproblem jag med, jävligt jobbigt. FPSen är bra, men nått smålagg hela tiden som gör att det är sjukt svårt att träffa i närstrider. Ska komma en patch nästa vecka, får hoppas att den åtgärdar lite av problemen.

Ljuden är okej, förrutom ljudet av skott som träffar backen/murar/whatever. svinjobbigt krasande ljud som låter som en ljudbugg, riktigt irriterande.

Går för fort? är ju PERFEKT hastighet skitmånga bfspelare (förrutom jag då) som gnäller över hastigheten. tycker den är skithärlig, äntligen ett spel där man får igång adrenalinet utan att behöva köra nå deathmatch-quake-grejs

Inaktiv

Fileplanet är ju ett skämt. Error hela tiden


signatur

War never changes.

Medlem
Citat:

Går för fort? är ju PERFEKT hastighet skitmånga bfspelare (förrutom jag då) som gnäller över hastigheten. tycker den är skithärlig, äntligen ett spel där man får igång adrenalinet utan att behöva köra nå deathmatch-quake-grejs

Håller med, spelet är lagom fort, älskar sprint och den lilla bunnyjumpingen som finns i spelet.
Märks att det är många tidigare BF-spelare som spelar, det märks på när man skjuter på dom så lägger dom sig alltid ner
Och det är helt värdelöst i etqw, bättre att röra sig så mycket som möjligt och t.o.m. hoppa.

Medlem
Skrivet av redmac:

Jag tyckte ET:QW är fult, dåligt ljud, dålig ban design och tråkig vapen känsla...men det är jag det. Har svårt för quake världen och vad som är så kul med den..men men, smaken är som baken.

Får hoppas det bara är betan som är dålig, då jag gärna vill ha ett bra FPS online...

håller med på det. blev redigt besviken när jag gick in och lirade. Blev mest besviken på att grafiken och ljudet är så kasst när det sägs att det är ET:QW som ska ersätta bf2 som fortfarande är bättre grafiskt och ljudmässigt.

Medlem

Wei, har key :D, på jobb nu dock : (

Medlem
Skrivet av Mahlberg:
Skrivet av redmac:

Jag tyckte ET:QW är fult, dåligt ljud, dålig ban design och tråkig vapen känsla...men det är jag det. Har svårt för quake världen och vad som är så kul med den..men men, smaken är som baken.

Får hoppas det bara är betan som är dålig, då jag gärna vill ha ett bra FPS online...

håller med på det. blev redigt besviken när jag gick in och lirade. Blev mest besviken på att grafiken och ljudet är så kasst när det sägs att det är ET:QW som ska ersätta bf2 som fortfarande är bättre grafiskt och ljudmässigt.

Hoppas alla som baserar hur bra ett spel är på grafik och ljud, som dig, håller sig borta isånnafall

Medlem
Skrivet av derpious:
Skrivet av redmac:

men det är jag det.

Ja, jag tycker det är underbart.

sluta vara så jäkla arrogant!

kan ge bort min nyckel, 100:- och den är din


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Massvis med kudos åt FZ, bästa spelsiten med det absolut bästa filarkivet!

Inaktiv

Finns det något sätt att slippa spela i 60hz/60fps?
Om inte så har dom gjort ett jävla misstag. Precis som alla andra Doom 3-enginespel


signatur

/nerfme

Inaktiv

haha få se fall bengt klarar av att köra detta spelet....


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Lol får "Your hardware does not meet the requirements" helatiden på fileplanet

(AMD X2 4400+, GF8800GTX, >2GB Ram) oookej... exakt vilken hårdvara kräver dom igentligen? 10GB ram och 4 SLIade grafikkort eller? suck

Medlem

Wohoo, fick mig en nyckel. Blir kul att testa när man får sin nya burk nu nästa vecka. Fast jag kommer nog inte döma spelet förrän demot, så mycket kan ändras till release att det inte är värt att tycka si eller så. Ses på servrarna!

Medlem
Skrivet av Excerion:

Lol får "Your hardware does not meet the requirements" helatiden på fileplanet

(AMD X2 4400+, GF8800GTX, >2GB Ram) oookej... exakt vilken hårdvara kräver dom igentligen? 10GB ram och 4 SLIade grafikkort eller? suck

Ljug och kryssa för alla dom bästa alternativen.

mis
Medlem
Skrivet av Philip:
Skrivet av Excerion:

Lol får "Your hardware does not meet the requirements" helatiden på fileplanet

(AMD X2 4400+, GF8800GTX, >2GB Ram) oookej... exakt vilken hårdvara kräver dom igentligen? 10GB ram och 4 SLIade grafikkort eller? suck

Ljug och kryssa för alla dom bästa alternativen.

blir det mkt bättre än det där?;D


signatur

etqw?

Skriv svar