FlatOut Ultimate Carnage-trailer

Robot
Medlem
FlatOut Ultimate Carnage-trailer

Geee miiiiig! Jag vill ha mitt brev från webbhallen PRONTO!

KoP
Medlem
Medlem

Ser väl ganska okej ut.. Men det ser ut som samma bannor som 2:an... visa mig nå nytt!

Medlem
Citat:

Ser väl ganska okej ut.. Men det ser ut som samma bannor som 2:an... visa mig nå nytt!

"Samma bannor"? Menar du samma banor? Vilken är det som är "samma" från tvåan då?

Ser ju helt grymt ut! Givet köp för mej!


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

KoP
Medlem
Skrivet av Xsear:

Ser väl ganska okej ut.. Men det ser ut som samma bannor som 2:an... visa mig nå nytt!

Ok.. varsegod:

Developed by Bugbear Entertainment, FlatOut Ultimate Carnage is rebuilt from the ground up and specifically developed to take advantage of the additional feature sets and improved processing ability of the Xbox 360 to produce an entirely new, breathtaking FlatOut experience.

Some of the many brand new design and gameplay components featured in FlatOut Ultimate Carnage include 12 cars racing on screen up from eight in FlatOut 2, five all-new single player and two all-new multiplayer game modes over the Xbox Live online game service, over 8,000 dynamic objects per track up from 5,000 in FlatOut 2, widescreen High Definition resolution (720p), dynamic lighting and shadowing all with proper real-time environment mapping on all vehicles, downloadable content via Xbox Live, and 20,000 polygons per car up from 7,500 in the previous generation

Dessutom har dom ökat på graden av förstörelse ytterligare.

[http://www.flatoutgame.com]

Ta reda på lite själv nästa gång om du är nyfiken på vad som är nytt.

Inaktiv

Nja, tror inte jag ska ha detta längre Såg ungefär ut som två:an tyckte jag, då får det räcka..

Medlem

skrot och skräp, sweeet

Inaktiv

Har precis testat det... suveränt skoj. Som de andra 2 spelen. Ska absolut köpa detta.

Medlem

har det jag med, inte hunnit testa än. verkar brutalt nice

Medlem

"Xbox 360 exklusiva Flatout Ultimate Carnage"

Läste nyss att dom ska släppa spelet till PC också (precis som föregående titlar)


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

Skön trailer Någon som vet vad låten heter i filmen?


signatur

Naga stole my bike :(

Inaktiv
Skrivet av Gift:

Skön trailer Någon som vet vad låten heter i filmen?

Mm undrar det jag med. Skitbra musik i alla de här spelen ju. Lite bättre än NFS-serierna faktiskt. Eller NFS: U 1 o 2 hade ju vissa bra spår som Static-X t.ex.... nåja nog om det... xD

KoP
Medlem
Skrivet av Gift:

Skön trailer Någon som vet vad låten heter i filmen?

Art of dying - You don't know me

Står förövrigt i slutet av trailern.

Inaktiv
Skrivet av KoP:
Skrivet av Gift:

Skön trailer Någon som vet vad låten heter i filmen?

Art of dying - You don't know me

Står förövrigt i slutet av trailern.

Upptäckte dessutom att man kan lyssna på alla låtarna på http://www.flatoutgame.com/

1
Skriv svar