Spel 09 - Jag ser fram emot...

Medlem
Spel 09 - Jag ser fram emot...

PC

FEAR 2 - Project Origin [2009-02-13]

- Finns det någonting härligare än att sitta i ett mörkt rum med ett skräckspel? FEAR 2 ser ut att ha lite mer variation än vad FEAR hade. Utifrån det man har sett hittills så verkar FEAR 2 fokusera väldigt mycket på storyn om Alma. Det ser man fram emot!

Aliens - Colonial Marines [2:a kvartalet 2009]

- Jag är ett stort fan av Alien filmerna, så varför jag ser fram emot spelet känns ganska onödigt att förklara. Spelet kommer att vara uppdelad i 6 delar. Man kommer i varje del att få spela en ny karaktär och få veta mer om karaktärens historia. Spelet kommer också att ha stöd för Co-op. Jag menar, bara det är ju epic?

Operation Flashpoint 2 - Dragon Rising [2:a kvartalet 2009]

- Soldat simulator i senaste teknologi. Jag har för mig att OF2 kommer att ha stöd för DirectX 11, inte sant? Det här spelet kommer med all säkerhet att väcka några BF2 minnen till liv.

Alan Wake [2009]

- Alan Wake ser ut att bli väldigt intressant. Storyn är utöver det vanliga, och det gillar vi. Antingen så lyckas spelet, eller så floppar det. Vi får hoppas på det förstnämnda.

BioShock 2 [2009]

- Åh, BioShock <3. Jag kommer fortfarande ihåg första gången jag lirade igenom ettan. Det var helt magiskt. BioShock har fått äran att bli ett av de bästa spelen jag har spelat någonsin. Det ska bli intressant att se hur storyn kommer att utvecklas i BioShock 2. Det släpptes precis en nyhet om att BioShock kan bli till 6 spel. Anar att 2K Games har mycket mer att berätta om historian.

Xbox 360

Resident Evil 5 [2009-03-13]

- Här har vi ännu ett spel som kan skrämma skiten ur mig. Just därför får det mig att längta ännu mer. Ser fram emot detta!

Mafia 2 [2009]

- Jag tror faktiskt att Mafia 2 kan slå GTA IV. Det ser så ut hittills i alla fall. Spelet utspelar sig under 1945-1950-talet och ser väldigt, väldigt mysigt ut.

Playstation 3

Killzone 2 [2009-02-25]

- Det som lockar mig mest med Killzone 2 är rörelserna i first person. Det ser så realistiskt ut, och realism i spel är bara bra. Ljudet i spelet får mig nästan att få nerdgasm. Helt underbart. Men frågan är om spelet kommer att lyckas eller floppa som Killzone gjorde?

Gran Turismo 5 [2009]

- Gran Turismo 4 har man lagt ner måånga timmar på. Jag har tävlat mot nästan alla i släkten. Minns alla små turneringarna vi hade på kalasen ibland. Den här gången, då GT5 släpps, ska det banne mig liras med ratt och pedaler.

/Walt

#blogg


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Spel 09 - Jag ser fram emot...

Jävligt bra line-up måste jag säga!


signatur

Tempus fugit.

Medlem
Skrivet av Nocturne:

Jävligt bra line-up måste jag säga!

Tack så mycket! Tog sin tid att göra. Imorgon ska jag göra en likadan men med filmer jag ser fram emot.

Håll ögonen öppna!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Formaten du ska köpa spelen till? Annars borde de stå PS3 och PC på Mafia och PS3 för RE5 också. ^^

Men de va en trevlig line-up som sagt, Alien spelet kan bli hur bra som helst i coop.

1
Skriv svar