Playstation 3-versionen av GRAW2 plåtad

Robot
Medlem
Playstation 3-versionen av GRAW2 plåtad

dvs att ubisoft var bättre än starbreeze på ps3 =)? eller är det kanske grin jag menar nu istället för ubisoft, rätta mig gärna om jag har fel

Medlem

Grin gör pc versionen, ubisoft eller nån av ubisofts dotterbolag gör både 360 & ps3 versionen. Utseende mässigt så ser spelet bra ut, förhoppningsvis så är prestandan lika bra också som på 360.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Flakmonkey
Skrivet av Nimman:

dvs att ubisoft var bättre än starbreeze på ps3 =)? eller är det kanske grin jag menar nu istället för ubisoft, rätta mig gärna om jag har fel

Nja, man kan nog inte säga det om Ubisoft som helhet... jag menar se bara på double agent ^^ De har ju många olika studios som alla är olika bra på saker å ting så det är lite orättvist att bunta ihop dem. Lika orättvist som det är att bunta ihop alla EA:s utvecklare för den delen

Förhoppningsvis kommer GRAW2 till PS3 fungera lika bra som till 360, då blir det i min mening ett "måste-spel".

1
Skriv svar