380 PS3-spel innan mars nästa år

Robot
380 PS3-spel innan mars nästa år
Medlem
380 PS3-spel innan mars nästa år

NICE!

Medlem

Mmmmh, förutsatt att dom lyckas med det så skulle jag gissa på att 5% av alla dom är nåt o glädjas över... eller inte

Medlem

Av det jag sett så lär mer än hälften vara skit!

edit: lite väl förutsägbar mening, men många av dom spel jag sett idagsläget är inte direkt intressanta förutom MGS4 och GTAIV!

Inaktiv

50% är säkert japanska titlar som håller dålig eller ojämn kvalité a la Nintendo DS.

Medlem
Skrivet av rille_001:

50% är säkert japanska titlar som håller dålig eller ojämn kvalité a la Nintendo DS.

Det står PS3-spel och inte Wii-spel.

Medlem

Bådar gott. Finns alltid uppstickare bland okända titlar, som överaskar med att ta spelvärlden med storm. Ser fram emot spelhösten!


signatur
Medlem
Skrivet av Mahone:
Skrivet av rille_001:

50% är säkert japanska titlar som håller dålig eller ojämn kvalité a la Nintendo DS.

Det står PS3-spel och inte Wii-spel.

tror mer han syftar på alla de DS titlar som finns i japan som är kassa, och detta kan hända med ps3 också att japanska utvecklar hostar upp spel som vi i väst aldrig ens får veta existerar.

Inaktiv
Inaktiv

det finns väl inte 380 spel på 360 ens ? och ändå har dyngan funnits ute i 2 år.

ps3 rules

Inaktiv
Skrivet av BangBoomBang:

det finns väl inte 380 spel på 360 ens ? och ändå har dyngan funnits ute i 2 år.

ps3 rules

hjälp ..

Medlem
Skrivet av BangBoomBang:

det finns väl inte 380 spel på 360 ens ? och ändå har dyngan funnits ute i 2 år.

ps3 rules

Va?

Jag räknar 184 släppta och 158 osläppta xbox 360-spel i FZs speldatabas. PS3an har 40 släppta spel. Med 145 (inte 380) spel som släpps i USA (jag antar att de spel som släpps i USA, släpps i europa) har Ps3an fortfarande ett mindre spelutbud än 360n.

Sluta trolla nu :/

Inaktiv

läs rubriken på denna tråd,
380 spel finns på ps3 innan mars 2008
inte nu.
lol

Medlem

"Bara" 105 spel i butik, resten är på Playstation network. Men antal spel är helt ointressant. För mig duger det med 10 bra spel för att jag ska vara nöjd.

Medlem

Hälften kommer nog att bli försenad.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

brukar bli så jo.

Medlem

ja det är på tiden, i dagens läge finns det inget spel till ps3 som motiverar köp ite så länge man har en fungerande 360 iaf.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

så ridge racer 7, motorstorm, virtua fighter 5 och virtua tennis är inga bra skäl ?

dom 4 spelen klår lätt vilket spel som helst på 360, både i grafik och nöje.

Inaktiv

finns inte virtua tennis till 360?

VF5 är det enda jag vill ha (som kommer till kexbox360)

Annars så tycker jag att GH2 smiskar dom där spelen

Medlem
Skrivet av BangBoomBang:

läs rubriken på denna tråd,
380 spel finns på ps3 innan mars 2008
inte nu.
lol

Läs artikeln, och min post.

Skrivet av BangBoomBang:

så ridge racer 7, motorstorm, virtua fighter 5 och virtua tennis är inga bra skäl ?

dom 4 spelen klår lätt vilket spel som helst på 360, både i grafik och nöje.

...

Fanboy is a term used to describe an individual [...] who is utterly devoted to a single fannish subject, or to a single point of view within that subject, often to the point where it is considered an obsession. Fanboys remain loyal to their particular obsession, disregarding any factors that differ from their point of view. Fanboys are also typically aggressive and hateful towards the opposing brand or competition of their obsession regardless of its merits or achievements.

Inaktiv

Ja vi väntar ihärdigt på en "ignore"-knapp.

Medlem

Tycker själv det känns ganska meningslöst att kasta ut en siffra på en massa spel som kommer släppas.. Det ger man väl blanka fan i hur MÅNGA en konsoll har? Så länge dom har ett par som man själv tycker är intressanta skiter jag totalt i antalet spel det finns.

Det här att resten släpps på Playstation Network, kan man anta att det bara handlar om småspel då?

Medlem

Alla dom lär juh knappast vara mys, och av dom 4 spelen BangBoomBang nämnde så är det Motorstorm som är aningen intressant, finns stört mycket bra spel till 360, och har inte BangBoomBang upptäckt det så har han troligtvis lyckats undvika att läsa allt som finns att läsa om 360n och dess spel. \o/

Medlem

Av det man sett av alla spel som ska släppas till ps3 så är det bara 1 som verkar riktigt kul. Little big planet. Men knappast värt att slänga ut 7000 papp för ett spel.

Medlem
Skrivet av BangBoomBang:

så ridge racer 7, motorstorm, virtua fighter 5 och virtua tennis är inga bra skäl ?

dom 4 spelen klår lätt vilket spel som helst på 360, både i grafik och nöje.

Vad snackar du om!? När ska du lägga ner din fanboyism?

Medlem

äger själv en ps3 och tycker att ridge racer 7 är nog det sämst bil spel som gjorts, så sjukt dåligt

Inaktiv

virtua figther5 och virtua tennis är ps3 only

Inaktiv
Skrivet av BangBoomBang:

virtua figther5 och virtua tennis är ps3 only

Öh? VF5 kommer snart (källa) och Virtua Tennis 3 finns redan (källa).

Medlem

Känns igen från Ps2. Det finns tusentals spel, dom släpper hur mycket som helst men bara en hand full är något som är värt att betala en enda krona för.

Inaktiv

lol Molotov, så länge du har en fungerande 360.
och det lär nog inte vara så länge,

lever en 360 mer än 1 år så är det ett mirakel.

123
Skriv svar