Mediagodis från Penny Arcade-spelet

Robot
Medlem
Mediagodis från Penny Arcade-spelet

Ser kul ut


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

kan helt klart bli bra, oväntat måste jag säga.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

Var det Burt Reynolds i slutet där?


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Ohyggligt överskattad serie, men kan ju bli ett bra spel för det. Kul ser det ut iaf.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

o.O Ser ju inte så dumt ut...

Medlem

Är en bra onlieserie, men det har nästan gått lite överstyr på senare år. Mer fokus på text än serien...

Spelet ser skoj ut, men är inte denna filmen gammal?


signatur

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station....what more can I say..

Medlem

Måste hålla med om att serien är överskattad, visst den är helt ok men knappast bättre eller ens lika bra som andra online serier.

Vill också minnas att jag sett trailern förut.

Edit: letade igenom penny-arcades nyhetsarkiv och kom fram till att trailern släpptes 25maj, så den var väl inte så gammal men inte direkt ny heller.

Medlem
Skrivet av DreD:

Är en bra onlieserie, men det har nästan gått lite överstyr på senare år. Mer fokus på text än serien...

Spelet ser skoj ut, men är inte denna filmen gammal?

Vad menar du?
mer fokus på text än serien???

Medlem

aldrig gillat pennyarcade..

Inaktiv

Bju på ett "least i cuold do" spel ala Larry eller ett ctrl alt delete spel istället imo

Medlem

nah tycker detta verkar ascoolt :D.

Medlem

blir säkert dåligt butter som jag är

serien i sig är ju kul men samtidigt finns det ingen som direkt slår dom i det tema dom håller sig i.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av MaXMC:
Skrivet av DreD:

Är en bra onlieserie, men det har nästan gått lite överstyr på senare år. Mer fokus på text än serien...

Spelet ser skoj ut, men är inte denna filmen gammal?

Vad menar du?
mer fokus på text än serien???

Det har blivit mer och mer vad de skriver i sin "blogg" än vad serierna tar upp nu för tiden. Innan uttryckte de sig mer via den tecknade serien, vilket var roligare enligt mig. De har gått ifrån att vara en onlineserie till en onlinekrönika istället känns det som.


signatur

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station....what more can I say..

Medlem

Kunde de inte kommit på en lite längre titel?

1
Skriv svar