Gameplayfilm från Call of Duty 4

Robot
Medlem
Gameplayfilm från Call of Duty 4

Jättecool film!!!


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

helt sjukt såld på animationen när man laddar om... =o


signatur

Nämen!

Medlem
Medlem
Skrivet av Struggle:

helt sjukt såld på animationen när man laddar om... =o

Haha, samma här, älskade det

Ser finfint ut så här långt det där liret.

Inaktiv

Vilket mästerverk det ser ut att bli.... *dräggel*

Medlem


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

NICE!


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Det verka vara ett mycket succé inriktad titel så som det ser ut med all nytt inom FPS dom gjort...Väldigt coola animationer.


signatur

Don't pull the thang out, unless you plan to bang, Don't even bang unless you plan to hit something!

Medlem
Medlem
Medlem

Helt sjukt snyggt.

Medlem

inget märkvärdigt vaken gameplay eller grafik.


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Grymt snyggt! Kan knappt vänta (även om jag nog får göra det ett tag)!

Medlem

Det som imponerade mig var hur stämningen är, riktigt bra atmosfär har det fåt till. Gameplay ser inte direkt imponerande ut, been there done that. Dock skall jag testa det först innan jag dömmer det för mycket.

Inaktiv

ännu en fps shooter på räls.

igentligen inget mer än ett shoot 'em up med snygg grafik.
MP kanske är bra, vem vet..

Inaktiv
Skrivet av WarpGuN:

inget märkvärdigt vaken gameplay eller grafik.

håller verkligen med, dessutom är ljuden riktigt sunkiga, vad är det med utvecklare och göra klena vapenljud, finns ju inget bättre än när det ligger lite tyngd bakom varje skott

Medlem

Trist, fortfarande kan man alltså stå och brassa in i en vägg utan något händer. Är så trött på spel där kulorna stoppas av lampskärmar och tunna väggar. Det må va snyggt men lika tomt på spelkänsla som de tidigare COD spelen. Ettan var spännande när det kom, för då var det innovativt, ljudet fantastikst, grafiken grymm, nu är det bara byte till högupplösta modeller och texturer. Fler polygoner gör inte spelet bättre. 150 lasersikten i ett mörkt rum, coolt, i take my hatt off, bläää va trist.

Hehe

Inaktiv

Näe, det är inte så märkvärdigt... för det finns gott om FPS ute redan... men det är nog inte så lätt att få till något banbrytande inom den genren. Men hallå... det här är inte någon kopia... det är ett helt nytt spel, med ny handling, nya miljöer... och så vidare.

Men orka tjata om grafiken.... grr... det är ju skit samma. Det ska vara kul att spela. Annars kan man gå och köpa en tavla. ^^ Om ni fattar vad jag menar?

Medlem

Såg iaf bra ut gemfört med alla shotters de nu pumpar ut.


signatur

AYY LMAO

Medlem

även om man inte visste att det var CoD 4 så klargjordes det efter 5 sekunder, "ok lets go squad, o my god, ambush".

nä, såg inte ut att tillföra så mycket nytt men det verkar finnas underhållning så det räcker å blir över. stämningen verkade skön.

Inaktiv
Skrivet av turbo10:
Skrivet av WarpGuN:

inget märkvärdigt vaken gameplay eller grafik.

håller verkligen med, dessutom är ljuden riktigt sunkiga, vad är det med utvecklare och göra klena vapenljud, finns ju inget bättre än när det ligger lite tyngd bakom varje skott

jag blev också besviken på ljuden....
vill inte att det ska låta som ärtpistoler...
varför tror ni folk har hörselskydd när de övningsskjuter....
inte för att se coola ut...


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Inaktiv

ps3 release plox!

schyst att se modern combat utan massa HUD jidder
*går och köper r6:vegas och gr2 endå..*

Medlem

Ser grymt kul ut!

Medlem

Ser riktigt fint ut även om de får jobba på ljudet tycker jag.

Men man får tänka på att detta var en alpha version också.


signatur

| i7 i3770 3.5GHz | Corsair 8GB CL7 | Asus P8P77-V Pro | GTX 670 2GB | Corsair Vertex 4 SSD | Samsung 275T+ 27" 5ms | G19 | G3 | PC-360 |

Medlem

De som tror att dagens gevär låter som atombomber borde nog tänka om, vapenljuden låter bra, de som säger annat har inte hört ett riktigt vapen i action.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

jag har skjutit med en AK47a en gång och det låter mer omringande, att det ekar och är nästan tinitusverkande ljud. Men sen så är det AK47 då och dom låter lite högre än andra vapen så som jag vet.


signatur

Don't pull the thang out, unless you plan to bang, Don't even bang unless you plan to hit something!

Medlem

Najs. Fin FPS var det också vilket är ganska ovanligt för en konsoll version av CoD spelen.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Ser verkligen fram emot denna trotts det inte är ww2.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Krayze:

jag har skjutit med en AK47a en gång och det låter mer omringande, att det ekar och är nästan tinitusverkande ljud. Men sen så är det AK47 då och dom låter lite högre än andra vapen så som jag vet.

Nä, går inte att jämföra riktigt. En riktigt kul anekdot (nåja, jag tycker att den är kul) är när jag följde med och skulle skjuta studsare med min morbror och militären övningssköt c:a hundra meter från oss. AK5'orna lät verkligen som små leksaker, speciellt i jämförelse med vår mäktiga studsare. Ah ja, mest fråga om kaliber. Hur som helst, moderna handeldvapen låter inte så förbenat mycket.

Skriv svar