Konceptbilder från Aion: Tower Of Eternity

Robot
Konceptbilder från Aion: Tower Of Eternity
Medlem
Konceptbilder från Aion: Tower Of Eternity

ser nice ut...


signatur

Nämen!

Medlem

Nämen guuud va originellt det ser ut!!

Medlem

Måste dom kopiera Lineage 2


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av hest:

Nämen guuud va originellt det ser ut!!

Medlem

Konceptbilder säger ju ingenting.
Inte direkt originellt, som sagt och hur många MMO kan ett och samma företag släppa?
NCMjuk har ju redan ett gäng MMO:er som de är inblandade i


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem
Skrivet av hest:

Nämen guuud va originellt det ser ut!!

Edit: Jag insåg just ironin i att klaga på originalitet genom att kopiera någon annans inlägg, men skit samma!


signatur

LotRO - Miryalin, lore-master på Laurelin-EU

Medlem
Skrivet av MCMXCIX:

Edit: Jag insåg just ironin i att klaga på originalitet genom att kopiera någon annans inlägg, men skit samma!

LOL!


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Herrejävlar vad snyggt, om man kollar på in-game screenshotsen. Men asiatisk karaktärsdesign är som den brukar vara: oinspirerad, ointressant och allt annat än tilltalande. Synd på så grymma miljöer!

Inaktiv
Skrivet av Night Hawk:

Måste dom kopiera Lineage 2

Jag gissar på att likheten beror på att det är samma utvecklingsteam...

Vidare... om man undersöker det hela så finner man att Aion är ganska mycket annorlunda. Om *något*, så kan man se innovation i världen! Ta och kika på en av de nya videos som börjat cirkulera på nätet nu i juni: http://www.youtube.com/watch?v=JpYGioghReo

Medlem

Vad spelar det för roll om det ser snyggt ut om spelet har knappt nån content á NCsoft style.

Inaktiv
Skrivet av Evercast:

Vad spelar det för roll om det ser snyggt ut om spelet har knappt nån content á NCsoft style.

har du några exempel på det?

City of Heroes - Kan blir repetativt på högre levels, men ändå gott om innehåll och konstant events arrangerade av GMs

Guild Wars - behöver jag säga något?

Lineage II - Nichespel. Det har mycket innehåll, men målgruppen är inte så bred. Det är föreståeligt om man inte tycker om det, men att säga att det är innehållslöst är fel. Fantastiskt spel med oerhörd allians- och relationsdynamik.

snart kommer också Tabula Rasa.

Läs på lite, NCsoft har gjort grymma spel. Aion är grafiskt inspirerat av Lineage II, men gameplaymässigt inspirerat av många, många spel. Mer fokus på en västmarknad kan man säga.

sorry för den långa posten... men jag ser gärna att ni undersöker spelet lite istället för att bara ignorera pga. förutfattade meningar!

1
Skriv svar