Stor uppdatering till Steam i sommar

Robot
Stor uppdatering till Steam i sommar
Medlem
Stor uppdatering till Steam i sommar

Mycket trevligt må jag säga!

Medlem

Måste säga att det är nog det vettigaste på länge från valve.

Medlem

Jag tycker att det fungerar fint som det gör.
*strävar bakåt*

Nåja, kanske blir bra i alla fall, bara det inte blir bloatware.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Steam må ha haft sina problem i början, men nu är det riktigt bra. Skulle dessa nya funktioner fungera bra så blir det ju bara ännu bättre


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Inaktiv

Indeed jag var totalt emot steam i början, men nu efter några år skulle jag inte vilja vara utan det.


signatur

e=mc2

Medlem

Jo, när steam kom så var det en del ångande kommentarer (fyndigt, jag vet ), fast dom verkar ha skärpt till sig på senare tid.

Jag har i alla fall aldrig haft några direkta problem med steam men jag tror å andra sidan inte heller att jag kommer att ha så mycket nytta utav de nya funktionerna. Snarare kommer jag troligen bara att få ytterligare en anledning att irritera mig på folk som har micken uppe i bihålan.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Steam var riktigt kasst i början, yes, men nu är det ju utmärkt.
Tycker fler ska gå in för digital distribution.

Medlem

gillade inte steam först, men nu är det ju ett måste:P


signatur

-=Half-Life=-
-=TFC=-

Medlem

steam har alltid varit bra med smärre buggar men har bara blivit bättre med tiden.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

Underbart att man slipper att patcha och greja med steam. Det är nog det bästa. Spelen kunde gärna varit lite billigare kan man tycka.

Men bra att det utvecklas. Varför ska man gå och köpa ett spel när man bara kan ta fram ett plastkort och trycka på en knapp och vänta i en halvtimme på att få spela!


signatur

A-64 X2 5000+ - 2GB DDR2 - NVIDIA GeForce 7900 GTX - HD 800GB SATA RAID - Creative Sound Blaster X-Fi 7.1 - 24" TFT Widescreen

Medlem

bra med nya funktioner

jag har 11 spel på steam som samalagt kostat mig 47kr


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Om Steam bara funkade i Offline-läge och inte klagar på att den inte får nån kontakt med servern i offline-läget(no shit?!) så hade jag kanske gillat Steam.

Skägg.
10 Chambers

att kunna logga in med sitt konto och komma åt spelen via nätet är grymt, och detta lär inte göra saken sämre. Klaner, grupper, schemaläggning, röstchat. Mumma


signatur
Medlem

Riktigt snajs, använder inte Steam speciellt mycket just nu dock, men funkar allt det här så kan det juh bli bra tills dess att man köper TF2.

Medlem

Jasså? Nu ska dom också tjäna pengar genom att kopiera rakt av från Xfire/Gamespy

Medlem
Skrivet av Punchbag Polly:

Om Steam bara funkade i Offline-läge och inte klagar på att den inte får nån kontakt med servern i offline-läget(no shit?!) så hade jag kanske gillat Steam.

Det var väldigt länge sedan Steam INTE fungerade i offlineläge.

Förut var du tvungen att ställa in offlineläget innan du blev utan internet men nu behövs det inte.

Inaktiv

Finns en viktig sak som borde finnas i Steam, man ska kunna filtrera servrarna genom att välja land istället för europa. Europa är ju en ganska grov filtrering...


signatur

A-64 X2 5000+ - 2GB DDR2 - NVIDIA GeForce 7900 GTX - HD 800GB SATA RAID - Creative Sound Blaster X-Fi 7.1 - 24" TFT Widescreen

Medlem
Skrivet av Xsear:

Jasså? Nu ska dom också tjäna pengar genom att kopiera rakt av från Xfire/Gamespy

och?

Sitter hellre med ett program i bakgrunden än att ha x antal för diverse funktioner


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

x-fire är anpassat för fler spel än steams använder det och de funkart bra


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem
Skrivet av bondmaster:

x-fire är anpassat för fler spel än steams använder det och de funkart bra

Men fortsätt att använda det då


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Inaktiv

Har X-fire börjat sälja spel?.

1
Skriv svar