Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter 2

Robot
Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter 2

Två dygn efter händelserna i det förra spelet är rebellerna på gång igen. Ingen vila, det är bara att skramla ihop trupperna, ladda vapnen och ta itu med de mexikanska upprorsmakarna igen.


Medlem
Förkoll - GRAW 2:s solodel

På Xbox360 var det en fröjd att spela och känndes hellt super. Har man 1an måste man bara ha detta. Allt e bara så mycket bättre och mer av det goda.

Medlem

Testade demot till PC och undrar vad är skillnaden mot ettan förutom nya banor?

Medlem

Demot var ju bara MP så det är lite svårt att jämföra.

Medlem

Så sant så sant...

Medlem

Hum, fråga, om graw 2 släpps 0629 skulle inte spelet ha gått guld för ngn vecka sen eller så?
Har jag missat ngn nyhet?


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

sjukt kul online. lätt köp.

Inaktiv
Medlem

Kan bara lova från min sida att jag blev mycket glad och imponerad över dem nya funktionerna i multiplayer och i singleplayer.

Om dem behövt så mycket extra tid för pc så kan det bara bli bättre än 360 versionen för 360 var super nice.

Multiplayer delen skall vara mycket finputsad och en massa nyheter som folk har frågat efter. Singleplayer delen är den gfx biten mycket bättre och 3d motorn känns mycket snabbare.

BRA JOBBAT GRIM!...

Medlem
Skrivet av simulacra:

Hum, fråga, om graw 2 släpps 0629 skulle inte spelet ha gått guld för ngn vecka sen eller så?
Har jag missat ngn nyhet?

Verkar som om det blivit försenad med ett par veckor. Enligt ghostrecon.net så ska det släppas i mitten av juli.

Medlem

är det fortfarande sirap?

Medlem

För mig gick det sirap, likadant som 1an

Medlem

PC versionen är exclusive för pc så det skall bli kul att se vad dem åstadkommit. Fick precis brev om det. :O;)

Dem som klagar på prestanda, det är så med alla spel idag. vill du ha fint får du lida pin om du kör med en 2-3år gammal data.

Medlem
Skrivet av 3degs:

PC versionen är exclusive för pc så det skall bli kul att se vad dem åstadkommit. Fick precis brev om det. :O;)

Dem som klagar på prestanda, det är så med alla spel idag. vill du ha fint får du lida pin om du kör med en 2-3år gammal data.

Nej. Det handlar också till stor del om (de obefintliga) optimiseringar från utvecklarnas sida. Snålar man med tid så är det ju alltid så att det är nånting som får ge vika.

Medlem

bah! samma skit som det gamla, fattar inte att ni inte inser detta nya texturer och några nya banor... och överbloomat till förbannelse.

Medlem

Det är alltid en taktisk fördel att ha med sig en sniper. Hoppas bara att de har fixat till AI:n i det avseendet. Dessutom kan de allt ta och stänga av den där förbaskade smoggen. Vet inte hur många gånger mina killar mulade i ettan bara för att fienden ser en direkt när man kommer ut ur dimman.

På vissa banor så var man tvungen att köra sniper själv för att komma vidare bara för att ens egna "specialstyrkor" (speciell i avseendet utvecklingsstörd) inte klarade av det.

Lite synd på ett annars helrätt spel. Ser fram emot tvåan så fort som jag har stormat huset på ettans sista bana


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Kan man ta bort de där gröna figurerna som markerar vänliga soldater hatar sådant?


signatur
Medlem

Tycker att det kändes som att spela me fov 20 typ i MP demot , hörde att det tydliegnvar nån bugg för oss med widescreen, hoppas verkligen det

Medlem

Ser fram emot detta, GRAW1 och tidigare GR spel har varit roliga i Coop.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

esn
Medlem

Jag vill bara ställa en fråga. Vad var det för systemet på datorerna ni körde på?


signatur

| ASUS Z170-E | Corsair RMX 750x 750W | Intel Core i7-6700K @ 4,5Ghz OC | ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1080 | Corsair Vengeance 16GB DDR4 2666MHz CL16 | Razer Naga Chroma | Razer BlackWidow Chroma | Corsair Void | BenQ 24" LCD | BenQ 22'' LED | Phanteks Enthoo EVOLV ATX - Tempered Glass | 2TB HDD | 250 GB SSD |

Medlem

Win XP i mitt fall, fungerar säkert på vista också.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

det här verkar ju riktigt bra...

Medlem
Skrivet av Oneone:

Tycker att det kändes som att spela me fov 20 typ i MP demot , hörde att det tydliegnvar nån bugg för oss med widescreen, hoppas verkligen det

Har inte widescreen och jag tycker också att det känns som om man spelar med "skygglappar". Alltså inte ens fov 90 utan snarare 70.
Lite desorienterande i början. Men efter ett tag vänjer man sig. Synd bara att alla 12 åringar ska baserapea hela tiden.
Flyter på hur bra som helst på min burk.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Jag hade svårt för den väldigt snäva betracktningsvinkeln i ettan, 80 grader kändes det som. I vissa spel funkar det men i GRAW fick jag någon slags visuell klaustrofobi, annars verkade det vara att bra spel.


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

1
Skriv svar