Need for Speed: ProStreet plåtat

Medlem
Need for Speed: ProStreet plåtat

NFS 4 intro
http://www.youtube.com/watch?v=tZqxriLyhfw

(lägg gärna märke till dissen mot en viss typ av bil )

Medlem
Skrivet av ostmjuk hamster:

NFS 4 intro
http://www.youtube.com/watch?v=tZqxriLyhfw

(lägg gärna märke till dissen mot en viss typ av bil )

Hehe mm, lite ironiskt när Underground 1 och 2 enbart innehåll sådana trimmade standardbilar. 8)

Citat:

en tillbakagång till de första spelen i seriens fokus på åtminstone en gnutta realism.

Jag hoppas att detta betyder mer än bara möjligheten att skada bilarna...


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Detta kan nog bli något asså! Synd bara att snuten är gone

Medlem

Vill ha ett nytt NFS II istället

Medlem

Härligt! Är faktiskt riktigt trött på Underground/Wanted/Carbon stuket utan vill ha ett klassiskt Need for speed med racing. Som NFS2 var!

Även om jag tyckte Underground 1 och 2 var riktigt roliga när de kom har konceptet helt enkelt blivit uttjatat.

Medlem

N3m35i5; Ja märkligt att det var så lätt för dem att byta spår. De kanske insåg hur populär "stilen" var när Fast and the furious filmerna och Pimp my ride mojset dök upp. Pengar kunde tjänas som aldrig förr, eller?
Jag hoppas i.a.f. på att nästa NFS eller nästnästa blir en våt dröm. Vacker grafik, fina men ej klistermärksmisshandlade bilar och fett ös hela vägen
Stickers och sådant får gärna vara ett tillval, men inte tvång. Och så vill jag gärna slippa MTV stilen med plastiga brudar, attityd och coolhet...

är jag för gnällig ? :$

Medlem
Skrivet av ostmjuk hamster:

Stickers och sådant får gärna vara ett tillval, men inte tvång. Och så vill jag gärna slippa MTV stilen med plastiga brudar, attityd och coolhet...

är jag för gnällig ? :$

Absolut inte :). Håller med dig fullt ut!


signatur

"It aint about power, it's about balance!" InitialD

Medlem

Kan dom inte gå tillbaks till Need for speed 1 när man blev jagad av polisen när man körde efter landsvägen.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Burnout till datorn PLZ.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

"Rent grafisk kommer det dock inte titta tillbaka utan istället bygga vidare på den grund som Most Wanted och Carbon byggt till den "nästa generationens" plattformar."
Nog för att MW ser bra ut, men den Carbon jag körde till pc var ju ohygglig att se på, och inte ens menyerna fick de till
Ser fram emot detta ändå, får ju inte tappa hoppet helt.

Medlem

ser faktiskt ut som dom rättat till ett och annat sedans dom första screenshotsen och speciellt sedans carbon


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Kan dom inte gå tillbaks till Need for speed 1 när man blev jagad av polisen när man körde efter landsvägen.

Word!
Första bilspelet jag spelade på min sprillans nya 486:a! Utan ljud.. Fan vilken härligt bilspel det var på den tiden.. En remake på The Need for Speed vore nåt.

Inaktiv

Personligen gillar jag 3:an mest, verkar vara ensam om det :/

Pansarknekt
Skrivet av MulleMeck:

Personligen gillar jag 3:an mest, verkar vara ensam om det :/

Nej det är du inte.:)


signatur

Ooooh the drama!

..mycket snack utan något in-game ännu, eller har jag missat något?


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Usch.. Enu ett spel där 3/4 av grafiken är special effekter som får din bil att "blänka" i solen?

Och vad är det för snack om att poliserna är borta? MW var ju kul när dom drog in polis jakterna, det var ju enda anledning till att jag köpte det! =(

ED: Hm.. Efter att ha sett den trailern ser det ju snarare ut some ett nytt Hot Pursuit?

Miss förstå mig inte, jag gillar värkligen dom första spelen där det var pure racing som gällde, men jag tycker ändå att polis jakterna var underhållande

1
Skriv svar