Betanycklar till Quake Wars hos FZ!

Robot
Medlem
Betanycklar till Quake Wars hos FZ!

Skickat ett mail. ^^

Spelar det nån roll om man är först eller sist?

Tack förresten.

Antikvitet

Nej, men det spelar roll om man är lång eller kort.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

dom ska ju lotta står det så det kvittar när..

Medlem

Är det inte lätt att "fuska" med detta? >.>

Medlem

Det ska bli mys o se vilka som är lyckliga vinnare.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av John:

Nej, men det spelar roll om man är lång eller kort.

Jag är lagom

Inaktiv

har ingen tur i spel eller lottning, så jag får väl vänta på att demot kommer =). Lycka till alles.

Medlem

Trevligt att FZ tänker på sina läsare

Medlem
Redaktör
Skrivet av Petah:

Är det inte lätt att "fuska" med detta? >.>

Jo. Men vi skickar John på fuskarna. Beware...

Allvar: hur då?


signatur
Medlem

Får man skicka in från flera mailadresser eller riskerar man att bli diskvalificerad på något sätt?

De flesta har ju 3-4 mailadresser tillgängliga och vips har man rejält ökat chansen att vinna, jämfört med dem som snällt bara skickar från en adress.

Vad gäller, så jag vet innan jag börjar spamma?

Inaktiv

Slänger iväg ett mail jag också. Hade varit kul att dra en vinstlott nångång i livet.

Medlem

oj, ska maila. om det spelar roll om man är lång eller kort som john säger så hoppas jag att vi långa får förtur.
då vinner jag säkert

Medlem

/random ftw!


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem
Skrivet av Frux:

Får man skicka in från flera mailadresser eller riskerar man att bli diskvalificerad på något sätt?

De flesta har ju 3-4 mailadresser tillgängliga och vips har man rejält ökat chansen att vinna, jämfört med dem som snällt bara skickar från en adress.

Vad gäller, så jag vet innan jag börjar spamma?

Tycker du själv att det vore rättvist att göra så?

Medlem

Heh, antar att ni fick 100 nycklar och ni gav bort 60 till vänner och bekanta, övriga går till FZ

Mail skickat! Hoppas man kommer med, behöver något onlinespel att spela över sommarn.

Medlem

Jag är inte intresserad men ville bara säga "Bra initiativ FZ!" och lycka till alla som mailar.

Medlem

Cool. Hade dock hoppats att få prova redan idag.

Antikvitet
Skrivet av Dvorak:

Heh, antar att ni fick 100 nycklar och ni gav bort 60 till vänner och bekanta, övriga går till FZ

Mail skickat! Hoppas man kommer med, behöver något onlinespel att spela över sommarn.

Ring Activision och fråga efter Petra Thell som är vår pr-kontakt. Fråga henne hur många nycklar vi har fått och sen kan du komma tillbaka och antyda att vi lurar er.

Vi överväger dock att behålla en nyckel för att kunna ta bilder och skriva förhandstitt av spelet. Det gör vi i så fall för att de som inte får en nyckel ändå ska kunna läsa om och se hur spelet är hos oss. Om så blir fallet eller ej har att göra med om Activision tillåter artiklar om och bilder från detta betatest.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Hoppas hoppas hoppas


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Inaktiv

Fan vad schysst!


signatur

War never changes.

Medlem

Skickat och klart.
Brukar ha tur när det gäller sånthär med tror inte det slår in den här gången.. Känns som jag kan klara mig till riktig demo ändå så. Men vore kul att få testa innan iaf.

Medlem

hmm, har också slängt iväg ett mail, men vette fanken om det blev skickat... Spray ballade ur som vanligt och raderade mitt mail 4ggr innan jag var snabb nog att skicka iväg det


signatur

"Totalt. Jävla. IG!"

Medlem

"Ring Activision och fråga efter Petra Thell som är vår pr-kontakt. Fråga henne hur många nycklar vi har fått och sen kan du komma tillbaka och antyda att vi lurar er."

Och hon råkade inte få en av era nycklar?

Antikvitet
Skrivet av PheoniX_VII:

"Ring Activision och fråga efter Petra Thell som är vår pr-kontakt. Fråga henne hur många nycklar vi har fått och sen kan du komma tillbaka och antyda att vi lurar er."

Och hon råkade inte få en av era nycklar?

Det var Activision som gav dem till oss? Nu tror jag du pratat i nattmössan.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Ja som sagt, det borde kanske ha varit konto bundet till fz istället för att vem som helst kan skaffa sig 20+ skräp email adresser och därmed ökar sin chans markant till att få en nyckel.

Jag skulle aldrig lita på en så stor skara folk på så sätt.

Redaktör

Tro det eller ej, världen går inte under om man INTE får en betanyckel. Är man sugen på spelet köper man det när det släpps, att få spela nån vecka innan må vara kul, men vafan - e-penisar är färskvara...

Vi valde att göra utdelningen snabb och enkel, just för att allt ska gå kvickt. Att ordna tävling med frågor, regler och allt annat som hör därtill tar tid och kraft. Ta detta för vad det är - en enkel chans att kanske få testa spelet tidigt, varken mer eller mindre.


signatur
Medlem
Inaktiv

Underbart, nu är det bara att hålla tummarna!


signatur

e=mc2

Skriv svar