Betanycklar till Quake Wars hos FZ!

Medlem
Skrivet av Segas:

Om jag har uppfattat spelet rätt (lite off-topic) så är spelet i stor stil med Battlefield 2? I mina ögon är ID Software väldigt respektabelt när det kommer till bra programmering av mjukvara...eller?

Kan bli skoj att njuta av ett spel i stil med Battlefield 2 utan att man ska behöva gnälla på alla missar som EA ständigt lyckas med...

Yup i typ med bf2 men ändå inte. Men mycket likt. Ang missar av EA så tycker jag alla gör mer eller mindre missar med spelen idag. Man får alltid plåstra om dem i senare läge. Det är omöjligt för utveklaren att förutse alla människors olika configurationer i mjukvara och hårdvara. Dock hadde man önskat dem hadde det.

Medlem

Tillhor ocksa de som har skickat ett mail, hoppas kan man ju alltid gora. Bra initiativ men det kanns som att det ar lite val enkelt att skicka fran massvis med adresser om man skulle orka det, vilket jag fruktar att tyvarr ganska manga gor.

Medlem

Sluta nu! Ju fler som skickar in mail ju svårare blir det ju för mig att vinna!


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv
Skrivet av Spectral:
Skrivet av Frux:

Får man skicka in från flera mailadresser eller riskerar man att bli diskvalificerad på något sätt?

De flesta har ju 3-4 mailadresser tillgängliga och vips har man rejält ökat chansen att vinna, jämfört med dem som snällt bara skickar från en adress.

Vad gäller, så jag vet innan jag börjar spamma?

Tycker du själv att det vore rättvist att göra så?

Nej det är inte direkt rättvist. Men ingen kan ju hindra dig från att skicka ett mail från 100 adresser. Men orka kolla all mail sen. Jesus....

Antikvitet
Skrivet av hest:

*** This message was automatically generated by the MailMax Error Responder *** Sorry, your message from <email@email.se> to <etqw@fz.se> could not be delivered. The specific error is: 450 <etqw@fz.se>: Recipient address rejected: Greylisted, see http://isg.ee.ethz.ch/tools/postgrey/help/fz.se.html 5 attempts will be made to re-send your e-mail. Each attempt will be 1 hours apart.

Cerifikat och skit som saknas, vilket måste jag installera?

Oroa dig inte, det kommer fram. Och läs mer här: http://en.wikipedia.org/wiki/Greylisting


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem
Skrivet av spiken:

Att offra en get eller två i era John Romero-shrines lär också öka era chanser.

Går det bra med grisar också?
För jobbar på en grisgård så kan nog offra bra många då:p

Medlem

Håller tummarna för att jag får en Betanyckel

Lycka till allihopa

Inaktiv

Jag antar att de gamla betatestarnas sekretessavtal är lyft nu då spelet har övergått till öppen beta?


signatur

"You've made a powerful enemy today, sign."

Inaktiv

Hoppas! Bra inititaiv FZ!

Medlem

Både QW och Crysis beta är läckta så detta är old news!

Det ligger nycklar lite här och där, ser nästan ut som om dom gör en Doom3 tabbe igen!


signatur

Denon / Pioneer

Medlem

pliiis pliiis pliiis!!


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem
Skrivet av ReZnoR2K6:
Skrivet av Spectral:
Skrivet av Frux:

Får man skicka in från flera mailadresser eller riskerar man att bli diskvalificerad på något sätt?

De flesta har ju 3-4 mailadresser tillgängliga och vips har man rejält ökat chansen att vinna, jämfört med dem som snällt bara skickar från en adress.

Vad gäller, så jag vet innan jag börjar spamma?

Tycker du själv att det vore rättvist att göra så?

Nej det är inte direkt rättvist. Men ingen kan ju hindra dig från att skicka ett mail från 100 adresser. Men orka kolla all mail sen. Jesus....

De borde ha som krav att man lägger till sitt användarnamn i mailen. Vips så var spammingproblemet borta... eller?


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

Om fz oroar sig för mail-missbruk borde väl pm i forumet vara vettigare?
Bra initiativ oavsett, tycker fileplanet är en usel sida :/


signatur
Inaktiv

oavsett om man lyckas på lottningen eller ej så är det ett ruskigt bra initiativ av FZ. GJ och gl till mig

Inaktiv
Skrivet av SWEDISH_-_M@SSACRE:

Både QW och Crysis beta är läckta så detta är old news!

Det ligger nycklar lite här och där, ser nästan ut som om dom gör en Doom3 tabbe igen!

Har du nyckel då till ETQW eller?
Många som har tankat betan men har ännu inte sett något hack.

Inaktiv

Man kan ju alltid hoppas

Inaktiv
Skrivet av SWEDISH_-_M@SSACRE:

Både QW och Crysis beta är läckta så detta är old news!

Det ligger nycklar lite här och där, ser nästan ut som om dom gör en Doom3 tabbe igen!

Ehhh, no.

Att man som FP-medlem kunde tanka _filen_ i förväg var en liten miss i deras system, men dels är pk4-filerna krypterade och dels saknar man ju en key...och dels går det inte att lokalt sätta upp en server, så det är inte så mycket man kan göra.

Förutom att titta på GUIt i huvud-menyn då.

Mail sänt. ^^

Medlem
Skrivet av John:

Oroa dig inte, det kommer fram. Och läs mer här: http://en.wikipedia.org/wiki/Greylisting

Ah, finemang!
Wikipediaartikeln klargjorde allt på 5 sekunder medans sidan jag blev hänvisad till lämnade mig med desto fler frågor.

Medlem

Fan så nice Hoppas att min mail fortfarande ger mig tur med betor

Inaktiv

min dator hemma smälter om jag försöker spela upp en HD review av ett spel..

men jobb datorn ska nog orka med detta spel!
varför göra spel när man kan spela dom?

Medlem

Sådärja, då är det bara att hålla tummarna då!

Inaktiv
Skrivet av Zarkow:
Skrivet av SWEDISH_-_M@SSACRE:

Både QW och Crysis beta är läckta så detta är old news!

Det ligger nycklar lite här och där, ser nästan ut som om dom gör en Doom3 tabbe igen!

Ehhh, no.

Att man som FP-medlem kunde tanka _filen_ i förväg var en liten miss i deras system, men dels är pk4-filerna krypterade och dels saknar man ju en key...och dels går det inte att lokalt sätta upp en server, så det är inte så mycket man kan göra.

Förutom att titta på GUIt i huvud-menyn då.

Mail sänt. ^^

Tror inte det var en miss, iaf om man skall tro vad det står på FilePlanets support FAQ ---> "The initial part of the Quake Wars beta is a very small number of keys for New Annual subscribers only that subscribed to the Quake Wars beta promotion package. As an existing subscriber we want to express our appreciation and assure you that your turn is coming soon! Please keep an eye on FilePlanet for your opportunity to get your key."

Inaktiv

Men om det kommer ett demo, varför kör Splash Dmg en beta?


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Inaktiv

Woop de doo, hoppas man kommer in

På ett eller annat sätt

Medlem
Skrivet av SgtKelly:

Men om det kommer ett demo, varför kör Splash Dmg en beta?

För att betan är en beta och demot är en demonstration av den fullständiga versionen. Dom hoppas/kommer få in massa med feedback på vad som är bra/dåligt och sen förhoppningsvis förbättra det. Och demot kommer inte heller att ha en begränsat antal nycklar...

Medlem

Nu får man bara hoppas!

Medlem

Jag har svårt att tro att flera mail ger en ökad vinstchans.
Jag skulle i alla fall kolla databasen och matcha inkommande mail mot den, fast hur fz gör vet jag såklart inte.
Sedan så är det bara att lägga alla godkända mail i en skitstor hatt och sätta igång och dra.

Eller också inte....


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Tjuuuusigt!


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem
Skrivet av John:
Skrivet av PheoniX_VII:

"Ring Activision och fråga efter Petra Thell som är vår pr-kontakt. Fråga henne hur många nycklar vi har fått och sen kan du komma tillbaka och antyda att vi lurar er."

Och hon råkade inte få en av era nycklar?

Det var Activision som gav dem till oss? Nu tror jag du pratat i nattmössan.

Att ni orkar bry er om såna uppenbara troll.
Låt dem sprida sina konspirationer om de nu mår bättre av det.


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

Man får väl se om man har turen på sin sida eller inte?

Skriv svar