MS betalar dyrt för exklusivt DLC till GTA4

Medlem

nee ja pissar på microsoft och 360 väntar några år på Pc versionen annars om ja hade varit rik igen så hade ja köpt ps3 nu i sånna fall

Medlem

Kanske dom trycker in GTA4 på HD dvd och på så sätt tvingar de xbox ägare som vill spela GTA4 att köpa en HD dvd spelare för 1799 kr.

Medlem
Skrivet av radiuz:

Jovisst kommer BluRay att vinna HD-kriget! Men det ser inte så ljust ut just nu : http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=857067&page=1...

Hårt slag för HD-DVD när Blockbuster väljer Blu-ray

http://hype.se/nyhet/67991

Medlem

Är det så viktigt för en 360/ ps3 ägare att hävda sig. Man köper väl en konsol för att de har de spel man vill ha. Själv har jag en 360 för att jag tycker mer om spelen på den konsolen. Om jag hade gåt efter hårdvaran klart man köper en ps3 men varför köpa en konsol man ändå inte hittar spel till ?

Medlem
Skrivet av Haghala:

[...] Kontrollen behöver man störrehänder än vad genomsnits europen har för att den ska kunna hållas optimalt. [...]

Vet inte vad du har för slags miniatyrhänder, men min lillebror på 11 år med minihänder har absolut inga problem att hålla och spela optimalt med kontrollen.

Det här kanske var ett problem när den första Xbox:en kom ut, men 360-kontrollerns form och storlek är det inga problem med. Det enda som är riktigt, riktigt dåligt är styrkorset som är hart när oanvändbart.

Inaktiv

*jingai*

*Grattis BangBoomBang, du har just fått mitt pris för "Månadens forumidiot"! *

faktiskt första gången jag fått ett pris...

*bleak*

Sen verkar du lite klåfingrig ifall du inte får igång windows korrekt.

hehe, jo nog är man klåfingrig allt.

men det är jäkla skumt,
efter min formatering så vägrar windows xp lägga in updates.
den försöker, men det blir nåt fel och ingen update instaleras.
ringde microsoft om det och dom sa att det va nåt knas med update funktionen hos mig.

no shit ?
bra att man vet va man ska göra för att fixa det.

har kör ytterligare en instal över den jag nyss la in,
men det fixade inte problemet...

har absolut ingen lust att formatera igen...
jäkla skitmicrosoft.

hade man inte vart så korkad då hade man kört linux,
men fattar inte nåt av det..

Medlem

För att windows update ska fungera måste "klient för microsoft nätverk" vara installerad.

Skriv svar