Quake 4 uppdaterat

Robot
Medlem
Quake 4 uppdaterat

hoh, oväntat

Medlem

Där ser man, körde igenom singelplayer igen i veckan. Iof vill man hålla ett spel levande i fler än två-tre år så får man allt patcha, se bara på StarCraft...:)


signatur

How can we win when fools can be kings?

Qth
Medlem

id borde ha lärt sig vid det här laget att saker som "Netdemo Recordings" och "Multiplayer Spectating - Q4TV" är saker som quake-communityn behöver ha vid första releasen, inte några år efteråt. Det håller inte idag.

Inaktiv
Qth
Medlem

Q4 är ju asbilligt att köpa nu men är det många som lirar online?

Medlem

Det finns alltid games för dig att lira, jag lirar det typ varje dag och tycker det är skoj som i helsike, så länge man inte blir för uppägd.

Gött! Tänkte beställa från CDON så då slänger jag med Quake 4 också. Tack för det snabba svaret

Inaktiv

In och lira!


signatur

< what we do in life echoes into eternity >

Medlem

Tror inte det är så många som lirar online fast det är blilligt. Och ja dem är alldeles för sena med updates som tv online och sånt.

Sedan blir man bara ägd av 1shoot kill vapnet. Kändes skumnt så jag la det på hyllan efter singleplayer.

Medlem

Vadå komma till åren? Det är inte ens två år gammalt, så länge förutsätter jag att utvecklarna patchar spelen, allt annat är en besvikelse...


signatur
Medlem

Hmm ser inget om vista kompabilitet, jag som är blind eller är det fortfarande kört med vista?


signatur

"No pit would be complete without the Freeman climbing out of it."

Medlem
Skrivet av fegis:

Vadå komma till åren? Det är inte ens två år gammalt, så länge förutsätter jag att utvecklarna patchar spelen, allt annat är en besvikelse...

Hellt rätt. Klart att dem skall patcha spelen om det är fel på dem. Allt bonus skall man vara glad över så att dem inte gör som Microsoft på xboxlive där tar dem betalt för varenda extra pryl i alla spel. FYSKÄMNS säger jag bara till MS och deras pengapungar.

Medlem
Skrivet av Molle.se:

Hmm ser inget om vista kompabilitet, jag som är blind eller är det fortfarande kört med vista?

Funkar hur bra som hellst i vista. Vilket problem har du i vista? Jag kör Vista32bit och det funkar galant som alla andra spel jag har från xp.

Kör du Vista64bit?

Medlem

Spelade lite Q4 vid release, men fasnade inte, saknade gamla QW och började spela det igen istället.

1
Skriv svar