Info om Quake Wars-betan

Robot
Medlem
Info om Quake Wars-betan

http://www.fileplanet.com/promotions/quakewars/subscribe_sp.s...
New Subscriber Sneak Peek Event
New Annual FilePlanet or Founders' Club Subscribers can get into the Beta Early!
We have reserved a very limited number of keys to the Enemy Territory: QUAKE Wars Beta and are making them available to new annual subscribers only.
So be one of the first to join FilePlanet or Founders Club, get your key and play this beta today.

De gör verkligen allt för att pumpa pengar ur quakewars-betasläppet.. köp en HELÅRS-subscription och spela etqw EN HEL DAG (troligtvis) före alla andra.. hah, nejtack

Kommer att sitta riktigt fint med en etqw-beta såhär på semestern iaf

Medlem

fasiken att man inte har en betakey, se ifall de släpper till vanliga medlemar på fileplanet eller såkallad gratismedlem. me want

Medlem

Som det sagts,

30k keys till betalande medlemmar först.
Dessa filurer får spela nån, några dagar före de icke betalande.

30k keys till folk som har Gratis fileplanet konto.
Ren gissning är att dessa får börja spela i helgen.

Läste dock nått att ALLA keys inte kommer släppas direkt (antar FREE konton nu) och de släpps i stötar så fler folk får chansen. istället för en hop med 30keys och först till kvarn.


signatur

Bara gör det.

Medlem
Skrivet av jojon:

fasiken att man inte har en betakey, se ifall de släpper till vanliga medlemar på fileplanet eller såkallad gratismedlem. me want

Skrivet av nyheten:

Hälften är förbehållna sajtens betalande medlemmar, hälften går till folk med gratiskonto.

Medlem

Jag tippar på att de som köper helårssubscription får börja spela redan idag, vanliga subscribers får keys imorgon/torsdag, och gratiskontona fredag/helg.

Medlem

tur att man är subscriber då


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av Katana:

Jag tippar på att de som köper helårssubscription får börja spela redan idag, vanliga subscribers får keys imorgon/torsdag, och gratiskontona fredag/helg.

Ye, dom som köpt helårs lirar redan, släppts massor med bilder/småfiilmer på open betan redan.

Så nog liras det redan.

Gillar dock inte att FP inte släpper in resten av de betalande.

Men dom ska väl suga ur pengar ur betan


signatur

Bara gör det.

Medlem
Skrivet av redmac:

tur att man är subscriber då

Yup! Nu känner man sig laddad

Medlem

Hepp, med andra ord så är det inte speciellt sannolikt att man får tag på en key till betan :/


signatur

There are few problems that cannot be solved with the usage of high explosives

Medlem

varför inte? är du ute i god tid precis när dom släppt så får du garanterat en nyckel. jag har alltid lyckats få en cdkey till alla betas tidigare.. inte fan tänker jag betala för att spela en beta ofärdig produkt.

Medlem

vilken dag skulle den börja då?
ser inte det...

Medlem

Är det någon som kan svara på om mitt GeForce 6200 256mb + 1.5 GB RAM kommer att palla ET:QW?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

nej, eller jo ramminnet borde räcka men grafikkortet is teh shiit.

gimmie gimmie betakey!


signatur

Bengebolle

Medlem

oh vad gött, kom ju med på bf2142 betan så man får hålla koll idag och imorrgon då eller hela helgen

Medlem

Är det med samarbete med GameSpy när den släpps?


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

mycket trevligt hoppas jag får en

Medlem

jag kommer nog aldrig få en i och med jag jobbar eftermiddag


signatur

Nämen!

Inaktiv

Kommer vara på landet, det enda stället i sverige fortfarande utan internet, känns det som. Men jag ska göra mitt bästa för att få tag på en uppkoppling.

Medlem
Skrivet av rbnlenin:

nej, eller jo ramminnet borde räcka men grafikkortet is teh shiit.

gimmie gimmie betakey!

Okej, men det är värt ett försök iaf


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

tips man kan vänta tills dom ev kör en öppen beta


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Shit! det är tisdag, vi åker iväg på torsdag :'( får ja inte en nyckel blir jag lessen

Medlem

Vore mysigt om man som subscriber kunde få en SMS-bekräftelse när nycklarna finns upplagda, så man slipper sitta och klicka på Refresh..

Sen är det ju lite jobbigt att de skiljer på månatlig prenumerant, och årlig dito. Man har ju varit månatlig prenumerant sedan de först lanserade betaltjänsten för några år sedan..

Medlem

skönt att man har sommarlov då

Medlem
Skrivet av Notumforce:

tips man kan vänta tills dom ev kör en öppen beta

Detta är väl endå en öppen beta? Den stängda har ju redan körts med klanspelare, or?

Inaktiv
Skrivet av Notumforce:

tips man kan vänta tills dom ev kör en öppen beta

Den här betan får väll ändå betraktas som (semi)öppen?

Edit: mullins var snabbare

Medlem

öppen å öppen, kan väl snarare kallas publik beta, då de släpper in "publiken" (alla randoms dvs ), men ändå har ett begränsat antal keys.

Medlem
Skrivet av WaltX:

Är det någon som kan svara på om mitt GeForce 6200 256mb + 1.5 GB RAM kommer att palla ET:QW?

De funkar bra på mitt X800xl med 2 gb ram och då kör jag på medium ungefär.

Medlem
Skrivet av WaltX:

Är det någon som kan svara på om mitt GeForce 6200 256mb + 1.5 GB RAM kommer att palla ET:QW?

Nope, minimum är 6600GT.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

Som jag har uppfattat det;

Closed beta / Internal beta: Bara ett litet gäng testare som spelar.

Public beta: Vanliga människor kommer in med hjälp av beta nycklar, oftast utvalda beroende på deras hårdvara

Öppen beta: En klient släpps ut och det är fritt att spela som ett demo för alla som kan.

12
Skriv svar