Info om Quake Wars-betan

Medlem
Skrivet av redmac:

tur att man är subscriber då

Bara nyfiken, tycker du att du får ut tillräckligt av fileplanet på din subscription? Om det VERKLIGEN är något att ha funderar jag på att börja.

Medlem

fixade subscription förut för att få supcom-betan tror jag det var. försökte utöver det använda fileplanet så mycket jag kunde, något som kändes rätt.. värdelöst.

enda positiva är väl att de har mycket filer.. men går inte speciellt snabbt att tanka (går 10-20 ggr snabbare från fz), och i övrigt är sidan bara rörig imo.
inte mkt mat för pengarna.

Medlem

Najs. fast jag lär nog inte bli subscriber på fileplanet enbart för denna betan som jag blev för TDU, inte för att beta testet löste några större problem i TDU dock...
Kan hoppas att Id sköter saken bättre än Eden-games...


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem
Skrivet av mullins:
Skrivet av Notumforce:

tips man kan vänta tills dom ev kör en öppen beta

Detta är väl endå en öppen beta? Den stängda har ju redan körts med klanspelare, or?

hmm semi öppen kanske öppen beta för mig är när det är öppet för alla nu är det begränsat antal spelare som får joina och det är imo inte öppen beta för mig iaf

Men kanske är hårklyveri hehe


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

Krossa fileplanet! ET:QW åt folket! :evil:


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem
Skrivet av Katana:

fixade subscription förut för att få supcom-betan tror jag det var. försökte utöver det använda fileplanet så mycket jag kunde, något som kändes rätt.. värdelöst.

enda positiva är väl att de har mycket filer.. men går inte speciellt snabbt att tanka (går 10-20 ggr snabbare från fz), och i övrigt är sidan bara rörig imo.
inte mkt mat för pengarna.

Skrivet av Svenpa:
Skrivet av redmac:

tur att man är subscriber då

Bara nyfiken, tycker du att du får ut tillräckligt av fileplanet på din subscription? Om det VERKLIGEN är något att ha funderar jag på att börja.

tycker man får samma speed där som här på FZ. kommer upp i ca 1.7-19mb/sek hela tiden.

Det starkaste argumentet för att skaffa en prenumeration på FilePlanet är att man kommer åt betor mycket snabbt och enkelt. Sedan är 69:- + 1 kr för att slippa reklam väldigt bra. Filmer och moddar finns det väldigt gått om så det väger upp det hela en hel del. Tonvis med moddar till Oblivion för att nämna något.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

ligger på 350KB/s just nu från fileplanet (UK-server). från FZ ligger jag runt 5-6MB/s.

Inaktiv
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av WaltX:

Är det någon som kan svara på om mitt GeForce 6200 256mb + 1.5 GB RAM kommer att palla ET:QW?

Nope, minimum är 6600GT.

Tro fan det kommer funka för honom. Samma motor som doom3 fast förbättrad. Jag lirade doom 3 med ett nVidia 4200Ti 128mb, 512mb ram och en AMD Duron 750MHzare.

12
Skriv svar