HL2: The Orange Box i oktober

Medlem
HL2: The Orange Box i oktober

fuck yeah! jag är redo


signatur

tjenare!

Medlem
Medlem
Skrivet av FZ:

om Valve lyckas hålla lösenord och källkod inlåsta...

ICE BURN! :$

Inaktiv
Skrivet av niSs:

fuck yeah! jag är redo

Seaking?


signatur

"Some peoples' internet should be made read-only"
http://pesnwiki.servehttp.com/

Medlem
Skrivet av HoloDuke:
Skrivet av FZ:

om Valve lyckas hålla lösenord och källkod inlåsta...

ICE BURN! :$

hehe

får hoppas de håller vad de säger den här gången...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av oRRen:
Skrivet av niSs:

fuck yeah! jag är redo

Seaking?

gtfo.

Medlem
Medlem

Fortfarande irriterad på att Valve dumpade Black Box, att få ett mail från Webhallen som säger att man får välja att betala mellanskillnaden på ca 250kr (250kr ursprungligen till ca 500kr) eller avboka... det är smärtsamt. Och jag vill ha en låda i hyllan!

Får verkligen hoppas på att innehållet är värt pengarna. Men det ser vi väl i oktober.

PS. Tog en stund att få upp nyheten, den har varit på planethalflife i några dagar nu.

Medlem

2 stulna källkoder senare... ;P

HL2 EP2 är ett givet köp. Synd bara att Valve sviker sina fans genom att inte ge ut Black Box.

Medlem

ok, dvs "In the upcoming months" i valve tid, mao aldrig...

Seriöst så kan jag inte bärga mig, vill ha Ep2, Portal och TF2 nu!


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem
Skrivet av oRRen:
Skrivet av niSs:

fuck yeah! jag är redo

Seaking?

say what?


signatur

tjenare!

Inaktiv

Vilket år?


signatur

People think it must be fun to be a super genius, but they don't realize how hard it is to put up with all the idiots in the world.

Medlem

Jag vill bara ha Team Fortress 2! Hoppas verkligen man kommer kunna ladda ner det separat annars så kan de kyssa sig nånstans!

Medlem

Jag tror på det när det är installerat på datorn.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Ge mig TF2!! Fan va nice Det lär gå att ladda ner via Steam separat, vore konstigt annars.

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Jag tror på det när det är installerat på datorn.


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

MFC
Medlem

portal är ju vad jag vill ha..


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Oktober ja vill nöta tf2 nu ju!


signatur

I'm the best around...

Medlem

Det kommer när det kommer , kan bli att man plockar upp det om man inte har bytt hobby helt fram tills dess


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Lite gammalt nu, men phett najs! *dansar* Efter mycket tankeverksamhet så tror jag allt man ger vika för de odödligas vilja och införskaffar apelsinlådan... så får väl brorsan börja nöta lite hl2 då bäst han vill... Preciis lagom tills man fått en fin 22" ws att avnjuta det på!


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

äntligen! lagom tilsl jag ska uppgradera till ett 8xserie kort och ett nytt ljudkort wiee

Medlem

Först kommer jag att spela Portal tills det ej längre är en fröjd (om det går), SEDAN blir det episoderna i ordning

Jag antar att det kommer att gå att förladda några dagar innan,
hoppas bara att de inte får lika massivt med strul som när HL2 släpptes

Tack för tacket


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Själv blir jag bara förbannad över att de släpper alla satans boxar! kan dom inte släppa var spel för säg så man själv kan plocka vad man vill ha!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Tommy_h:

Själv blir jag bara förbannad över att de släpper alla satans boxar! kan dom inte släppa var spel för säg så man själv kan plocka vad man vill ha!

Då kommer du klaga sen bara att du ville ha det du valde bort senare. I'ts a good done deal

Medlem

Det blir nog uppskjutit några år, tror jag avaktar med att beställa det

Medlem

JAG VILL HA BLACK BOX! Grrrr... Blir antagligen att köpa spelen separat via Steam

Medlem

Allt detta ser ut som guld!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

guld!!!!älskar hl 1 hl 2 så grymt kul lika med team fortress längtar:D


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem
Skrivet av Dvorak:

Fortfarande irriterad på att Valve dumpade Black Box, att få ett mail från Webhallen som säger att man får välja att betala mellanskillnaden på ca 250kr (250kr ursprungligen till ca 500kr) eller avboka... det är smärtsamt. Och jag vill ha en låda i hyllan!

Får verkligen hoppas på att innehållet är värt pengarna. Men det ser vi väl i oktober.

PS. Tog en stund att få upp nyheten, den har varit på planethalflife i några dagar nu.

Va precis samma sak för mig med. Men avboka den.
Köpte HD2900 och då fick man black box gratis
Men bara att ladda ner genom steam men det kan man nog leva med.

12
Skriv svar