Ace Combat 6 plåtat

Jh
Medlem
Ace Combat 6 plåtat

Ser ganska trevligt ut faktiskt.. fast flygspel på konsol.. nja..


signatur

*Beeping**beeper*beep*you up the*beep*you*beeping**beep*of a*beep*!

Medlem
Skrivet av Jh:

Ser ganska trevligt ut faktiskt.. fast flygspel på konsol.. nja..

kan förstå din poäng om det har med flygsimulatorer att göra, men detta är som bekant ett arkad action spel. Ace combat har alltid varit underhållande och enkelt. Så detta lär blir bra det med


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av Jh:

Ser ganska trevligt ut faktiskt.. fast flygspel på konsol.. nja..

Bara att skaffa en joystick, som påminner väldigt mycket om Saitek X45

Ace Combat har alltid varit en av mina favoriter så detta blir utan tvekan ett köp

Medlem

Ser väldigt verkligt ut


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Mahone:
Skrivet av Jh:

Ser ganska trevligt ut faktiskt.. fast flygspel på konsol.. nja..

Bara att skaffa en joystick, som påminner väldigt mycket om Saitek X45
http://cache.kotaku.com/assets/resources/2007/06/ace_combat_6...

Ace Combat har alltid varit en av mina favoriter så detta blir utan tvekan ett köp

Är den där joysticken tänkt att släppas när spelet släpps eller? Nu är det iofs lite korkat att köpa en joystick för massa pengar om den funkar 1-2spel. Men vore tufft


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

wow, snygga spakar! visste inte att man kunde köpa så pass avancerade spakar till 360!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Ser ju tufft ut, när kommer demot?

Medlem

Minns jag inte fel så kommer joysticken säljas som ett bundlepaket tillsammans med AC6, kommer ju säkert också att säljas separat också. Priset lär säkert hamna på minst 700kr, så de är kanske inte något för någon som inte är intresserad av flight combat men för mig så kommer de nog bli ett köp, så vidare de inte går att koppla in min X52 och spela med den, men de tror jag nog inte går tyvärr

lol trodde först det var verkliga bilder från verkligheten. Jösses det borde vara olagligt med sådan fin grafik.


signatur
Medlem

Faaaan vad snyggt... Spelkänslan är jag inte ett dugg orolig för oavsett kontroll. Namco-Bandai har tidigare levererat solida spel i Ace-serien så jag taggar den "Säker köp" ospelat. Arkad-flyg-pang-pang regerar!

Medlem

mmm coolt som fasiken.


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

1
Skriv svar