Gott Nytt York!

Medlem
Gott Nytt York!

Gott nytt ar fran New York! Jag ar som trogna lasare har vet och besoker min latsasbror Daniel, tillsammans med min riktiga bror Daniel (och bristen pa A, A och O beror pa att jag ar for dum for att byta tangentbordslayout pa Daniels uraldriga mac). Nu hade vi lite roligare under kvallen an vad bilden ovan antyder, pa krogen Telephone, med antika telefonkiosker istallet for front. Nu ar inte telefonkiosker sa bra isolerade, sa efter nagra timmar satt vi allihop i jackor och mossor nar det var dags for tolvslaget, men det var en grymt trevlig kvall anda. Hemfarden genom ett iskallt New York paminde inte sa lite om fyllescenerna fran <i>Grand Theft Auto IV</i>, forutom att verklighetens N.Y. ar aningen sakrare och trevligare an Rockstars motsvarighet.

Som avslutning pa kvallen forarade Daniel (den Daniel vi ar har och besoker, inte den andra) mig en nyarspresent: en clip-on Toof Hairy, fran hans egen kollektion av designerleksaker - en bransch som verkar paminna mycket om spelbranschen pa flera olika satt - Spok-Spok, tank er prickarna over o. Se bilden nedan, och kolla in hans andra skapelser pa [www.spokspok.com].

#blogg

Medlem
Gott Nytt York!

Dar ser man! Tva SP:are i en och samma stad. Beger mig hemmat nu pa lordag, men hoppas att det stora applet lyckas underhalla dig.


signatur

Upon a soapbox of nerdom.

Medlem

Hittills ar det inte illa, jag gar fortfarande omkring och ar impad av alla stora hus :). Borjar dock lara mig var vi bor, och NY ar fan sa mycket enklare att lara sig hitta i an Stockholm, t ex.

Medlem

håller med dig om navigering i NY. Så mycket lättare tycker jag.


signatur

How do I get out of this chicken s**t outfit?

Fan, Mats! Jag vill också!


signatur

Kittens are for real!

Medlem

Men Jonas, det ar bara att aka! 6000 pix och du ar har!

1
Skriv svar