Pro Evolution Soccer 2008 annonserat

Robot
Inaktiv
Pro Evolution Soccer 2008 annonserat

:heart:

Medlem
Medlem

Hoppas inte 360-versionen är cripplad denna gången.

Inaktiv

Hoppas på detta, börjar tröttna på fifa-serien.

Medlem
Skrivet av Gamblor:

Hoppas inte 360-versionen är cripplad denna gången.

Antar att du menar det faktum att nästan alla menyalternativ sen 5:an är bortplockade? Isf håller jag med dig, sjukt hur man kan släppa ett fotbollsspel där man inte kan flytta spelare, skapa/redigera spelare, göra lag, spara repriser eller flera andra saker som i mina ögon är rena självklarheter. Att dom tar bort features som dessutom finns implenterade i tidigare titlar är ganska sjukt.. Hursomhelst får vi hoppas att dom ordnar till allt sånt där i nästa titel och att dom också lyckas bota vissa barnsjukdomar som har funnits med sen flera år tillbaka!

Skrivet av MulleMeck:

Hoppas på detta, börjar tröttna på fifa-serien.

Tycker pes har dominerat fifa sen ganska många år tillbaka. Kanske inte visuellt, men spelmässigt går dom äldre titlarna inte att jämföra..


signatur

Man skulle ha två hjärnor så att man kunde sabba den ena

Inaktiv

vad är Pro Evolution Soccer 2008?
jag har hört om en ganska liknande spel som heter Pro Evolution Soccer 7. Som kommer snart hehe..


signatur

My way is better than yours :D

Inaktiv

Pro evolution soccer 2008 är samma som PES 7 och
Pro Evolution Soccer 2007 är den amerikanska versionen av PES 6.

Detta sägs i IGN's artikel
"All next-gen versions will feature a fully functional edit mode too --
something that was sorely lacking from last year's 360 version of PES 6 --
so players can create there own team and or edit existing ones.
"

Låter bra, PES6 var säkert bara en framskyndad version,
tror inte vi får se någon nerbantad version denna gången.

Medlem

Alla editor funktioner som finns på Playstation 2 versionen kommer vara me på X360 och PS3 versionen


signatur

*Io Sono Interista*

Medlem
Skrivet av 4skin:
Skrivet av Gamblor:

Hoppas inte 360-versionen är cripplad denna gången.

Antar att du menar det faktum att nästan alla menyalternativ sen 5:an är bortplockade? Isf håller jag med dig, sjukt hur man kan släppa ett fotbollsspel där man inte kan flytta spelare, skapa/redigera spelare, göra lag, spara repriser eller flera andra saker som i mina ögon är rena självklarheter. Att dom tar bort features som dessutom finns implenterade i tidigare titlar är ganska sjukt.. Hursomhelst får vi hoppas att dom ordnar till allt sånt där i nästa titel och att dom också lyckas bota vissa barnsjukdomar som har funnits med sen flera år tillbaka!

Precis det jag menade, ja.

Medlem
Skrivet av Spitt:

Pro evolution soccer 2008 är samma som PES 7 och
Pro Evolution Soccer 2007 är den amerikanska versionen av PES 6.

Inte helt sant PES 2007 är en liten uppgradering ifrån PES 6, snabbare passningar & bättre flyt, alltså lite fin-ljusteringar skulle man kunna säga. Jag kan ha fel men det är vad jag har hört/läst och uppfattar när jag spelar det på ps2:an.

Jag tycker att PES är klart det fotbollspel som är bäst på själva planen, men utanför så skulle jag villja ha det som Fifa. Att få uppleva hela charmen med fotbollen med riktiga tabeller, ligor, spelare och bättre layout. Att upplägget är korrekt. Jag tycker att efter 7st PES borde dom kunna köpa licenserna så att vi trogna fans får det vi vill ha.

PES for life

..och för att inte krångla till det så har dom också "Winning Eleven 1,2,3.."

PES är en drog.. :heart:


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Inaktiv
Skrivet av Dandyline:
Skrivet av Spitt:

Pro evolution soccer 2008 är samma som PES 7 och
Pro Evolution Soccer 2007 är den amerikanska versionen av PES 6.

Inte helt sant PES 2007 är en liten uppgradering ifrån PES 6, snabbare passningar & bättre flyt, alltså lite fin-ljusteringar skulle man kunna säga. Jag kan ha fel men det är vad jag har hört/läst och uppfattar när jag spelar det på ps2:an.

Dom skillnader du räknar upp, är väl skillnader som finns mellan olika format och inte skillnader mellan EU- och US-versionerna?
PS2 versionen är snabbare än 360 versionen här i europa t.ex

Dessutom påstod jag aldrig att EU-versionen är identisk med US-versionen, bara att Pro Evolution Soccer 2007 är den amerikanska versionen av PES 6,
och det råder väl inget tvivel om att det rör sig om samma spel i grunden?

Läs vad som står ovanför bilderna ---> http://xbox360.ign.com/objects/761/761566.html

Medlem

Sorry Spitt va inte meningen att trampa dig på tårna. Det är nog samma spel i grunden det är troligtvis sant men vad jag uppfattat så har dom fixat till en del saker som sagt fin ljusterat det lite grann efter dom fick en del kritik ifrån fansen. Jag har alla PES till ps2:an och PES6 till pc och spelar det inte längre på pc just på grund av deras små missar märks och det är frustrerande att spela. Jag spelar på tok för mycket PES och tycker att skillnaden är märkbar iaf. Men det är inte det som är viktigt längre, dom måste fixa en hel del till för att det ska bli perfekt. Men det är en diskussion som kanske lämpar sig någon annanstans?

Och jag kollade länken och ser vad det står och det stämmer det du säger men men. Hoppas du inte tar illa upp för det är inte min mening.

1
Skriv svar