Hej då 2008 =)

Medlem
Hej då 2008 =)

2008. Vilket år!

2008 är det absolut längsta året i mitt liv. Det har hänt så mycket och jag har förändrats så mycket. Jag är en helt annan person än 2007. I positiv bemärkelse. Man skulle även kunna säga att jag har gått från tonåring till vuxen, både mentalt och praktiskt.

Alldeles i början av 2009 kommer jag flytta ihop med min pojkvän i Finland (Torneå, som i princip är samma stad som Haparanda - jag älskar gränsstadskänslan ) och kommer börja studera på Sverigefinska Folkhögskolan (Haparanda) för att komplettera mina betyg från gymnasiet. Betyg (eller brist på betyg) som orsakades av brist på motivation och framförallt på grund av ett felval av gymnasielinje.

Främst tackar jag min käre finske vän för det gångna året. Jag älskar honom så mycket och jag hoppas att vi kommer att bli gamla tillsammans. <3 För drygt ett år sedan kom han och stal mitt hjärta totalt. Och inte vill jag ha tillbaka det. Aldrig.

Det kommer bli svårt att klå 2008. Men, optimist som jag är, så tror jag att 2009 kommer att bli ett ännu bättre år!

Jag älskar livet!
Rakastan elämää!
I love life!

#blogg

Medlem
Hej då 2008 =)

häligt micke. men ska du inte ta o fösöka f¨å tag på en tjej ändå? cheers.

Medlem

Kanske, om du får tag på en kille.

;P

1
Skriv svar