Conan kommer till Dreamhack

Robot
Medlem
Conan kommer till Dreamhack

Trodde först det var Conan som i barbaren, som i Arnold...fyfan för er.


signatur
Medlem

ja nu ångrar jag att bittert att jag avstod dh....


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Jag trodde det var conan obrien först när jag såg "conan" Hade vart ganska coolt. Men conan är ju oxå coolt

Medlem

säljes för 900 kr på mirc haha

Medlem
Skrivet av dcxs:

säljes för 900 kr på mirc haha

meh

Medlem
Skrivet av dcxs:

säljes för 900 kr på mirc haha

Inte så farligt om man jämför vad vissa sålde (och fick sålt) wow-betan för.

Medlem

Jag tänkte på Conan o´Brien först. Det vore fan awsome.

Jag är i extas!


signatur
Inaktiv

Usch för beta... buggar o skräp. Näe jag vill inte va nån försökskanin. Hehe... men sugen o testa det här spelet sen när det kommer. Verkar ju kräva lite monsterdator dock jämfört med vad man har nu. :/

Skrivet av ReZnoR2K6:

Usch för beta... buggar o skräp. Näe jag vill inte va nån försökskanin. Hehe... men sugen o testa det här spelet sen när det kommer. Verkar ju kräva lite monsterdator dock jämfört med vad man har nu. :/

vadå, ett 3.4 Ghz 1024 ram och 512 mb grafikkort borde väl räcka tycker jag.


signatur
Medlem

Jag tycker nog att wow-betan förstörde mycket av spelet för mig. Vill inte göra samma misstag med AOC så jag hoppar nog helst över betan.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem
Skrivet av redmac:

ja nu ångrar jag att bittert att jag avstod dh....

Same Same, bara detta hade fått mig att överväga DH iår. :\

Medlem
Skrivet av SuperTank:

Jag tycker nog att wow-betan förstörde mycket av spelet för mig. Vill inte göra samma misstag med AOC så jag hoppar nog helst över betan.

sant, många gånger förstörs känslan av att spela en beta. Dock har jag haft rejäl tur med WiC, älskar spelet trots att det är beta.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Det kan vara både bra och dåligt för känslan tycker jag, det kan ge en ett ännu värre sug eller så pågår den för länge och man hinner bli småless, men isf är det något fel på spelet ändå

1
Skriv svar