Snart betadags för ET:QW

Robot
Medlem
Snart betadags för ET:QW

jak vil ha!

Medlem
Medlem
URK
Medlem

samma här. gillar inte de med guld går före i kön systemet. tycker mera att de ska välja personer som gör nytta för spelet som klan spelare som lägger ner tid och sin själ. inte lilla daneil som tror att ludret ifrån karlsongerna är hår på snoppen och andvänder sin pappas visa kort.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem

Väntar fortfarande på mina förhandsbokningsprylar från webbhallen... får hoppas att man kommer in i betan, är sugen på att bli beroende av något fps

Medlem
Skrivet av Dvorak:

är sugen på att bli beroende av något fps

Känner samma sak. Vill börja spela klan igen, men bara i ett spel som är lika värt bf1942 var på den tiden.

Medlem

Finns redan på FilePlanet, men det är för betal-medlemmar bara.

Medlem
Skrivet av URK:

samma här. gillar inte de med guld går före i kön systemet. tycker mera att de ska välja personer som gör nytta för spelet som klan spelare som lägger ner tid och sin själ. inte lilla daneil som tror att ludret ifrån karlsongerna är hår på snoppen och andvänder sin pappas visa kort.

Nu är det väl så att testerna med klanspelare redan har pågått under en längre tid och de har nog fått in det data de ville därifrån(inte allt givetvis men iaf), den här fasen handlar nog snarare om att stresstesta back-end prylarna såväl som att samla in information om vad för hårdvara alla där ute faktiskt SITTER med(mjukvara i betan kommer att rapportera sådant till SD står det på siten).

Sen får man tycka vad man vill om att betalande fp-subs(även kända under många andra mindre smickrande (ök)namn) får företräde.

Själv ser jag inga större problem med det trots att jag inte betalar fp för ynnesten att få ladda ner saker från dem.

Medlem

Om man skaffar betald FP, är det bara att ladda hem p köra betan då?

Inaktiv

Woo ibland blir jag så glad över att jag är betalande medlem på FP

Inaktiv

"Först om det finns nycklar över när intresserade betalmedlemmar på sajten har fått sina kan gratismedlemmar ha en chans."

"A fixed number of beta slots are being set aside for Fileplanet subscribers"

Missförstånd av artikelförfattaren?

Inaktiv
Skrivet av Philip:

Finns redan på FilePlanet, men det är för betal-medlemmar bara.

Clickar du på download blir du bara skickad till första sidan så jag antar att den inte är tillgänglig än förutom de som redan är i betan och fått platser förut, något sånt kanske?

Medlem

Hoppas på att datorn klarar det här..


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

ja detta kan bli kul, ska nog försöka skaffa en nyckel!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Ärligt talat så kan jag inte ta en beta seriöst när de väljer att första ge ut till betalande medlemmar, ÄVEN om det är en öppen beta vi talar om.

Kommer avstå från den öppna betan sålänge det inte finns nycklar UTANFÖR fileplanet.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Jag har en aktiv Founders' Club prenumeration och även jag blir slängd till första sidan när jag försöker ladda ner betan.
Plus att vi brukar få mail om när nya betas är på gång till fileplanet, så betan som fileplanet folk kan vara med i är inte igång än...

Medlem

wooho, då blir det snart lite spelande!


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Inaktiv
Skrivet av KlosterKatten:

Ärligt talat så kan jag inte ta en beta seriöst när de väljer att första ge ut till betalande medlemmar, ÄVEN om det är en öppen beta vi talar om.

Kommer avstå från den öppna betan sålänge det inte finns nycklar UTANFÖR fileplanet.

Word! på den... hur mycket jag än ser fram emot det här spelet :).

Medlem

de valde väl att slanga ut betan till folk med hjälp av fileplanet, och då får fileplanet, som tack(?) en liten bonus där alla reggade och betalande medlemmar är garanterade ett konto (om de vill ha't dvs), annars så ges keys ut till alla som har konto där.

är ju inte direkt så att de säljer betan, isf hade det varit galet.
är man jättejättesugen på betan så kan man ju subscriba om man vill det, annars får man väl helt enkelt hoppas att man får en key, inget mer med det.

dock hade jag hellre sett att de fixat key-grejerna själv, och bara slängt upp en torrent för klienten.

Medlem

Hoppas jag får tag på en nyckel... Lagom time'at tills mitt nya fina GF 8800 GTS 640mb anländer


signatur
Medlem

69 spänn i månaden är väl inget att bröla över? Kommer lätt fixa key så fort det kommer upp på fileplanet


signatur

tjenare!

Medlem

På vilket sett är det där en öppen beta? Jag kanske är helt utvecklingsstörd men öppen beta är för mig att alla som vill får testa.. inte öppen för 60 000 personer och om man ska ha en chans att få en nyckel måste man vara betalande medlem på en sajt? Citerar FZ "Utvecklarna lovar öppen beta..."


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Inaktiv

jag vill, jag vill, jag vill, jag vill!

Medlem
Skrivet av Gabor:

Hoppas jag får tag på en nyckel... Lagom time'at tills mitt nya fina GF 8800 GTS 640mb anländer

Vilket sammanträffande får mitt paket på onsdag

Medlem
Skrivet av niSs:

69 spänn i månaden är väl inget att bröla över? Kommer lätt fixa key så fort det kommer upp på fileplanet

Principen helge, principen

Sen så är det mycket pengar för saker som borde vara gratis, speciellt med tanke på hur mycket reklam sidan har...

Medlem

Va fan, kan dom inte bara lägga ut en torrent med betan och ge ut nycklar på hemsidan eller nått? Vad spelar det för roll med cdkeys när det är en beta?

Inaktiv

Det är väl inget nytt att de som kan betala för sig (och gör det) får företräde. Bara att sluta gnälla och hosta upp stålarna om man vill vara med och leka.


signatur

People think it must be fun to be a super genius, but they don't realize how hard it is to put up with all the idiots in the world.

Medlem

För folk med betalande konto på FP, ni kan börja tanka filen här:
http://www.fileplanet.com/dlmgr_alt.aspx?fp=178166&url=http:/...

Cdkey inte tillgängligt ännu dock.

Medlem
Skrivet av h2o2:

"Först om det finns nycklar över när intresserade betalmedlemmar på sajten har fått sina kan gratismedlemmar ha en chans."

"A fixed number of beta slots are being set aside for Fileplanet subscribers"

Missförstånd av artikelförfattaren?

Ja, jag håller med. En tolkning av den engelska texten är väl att det finns en fixerad pool av betakonton som går enbart tillbetalande människor, och sedan ytterligaren en pool som alla kan delta i? Dvs betalar du deltar du i utlottningen i två pooler, medans om du är en fattig stackare får du nöja dig med en.

123
Skriv svar