Det jag spelar just nu

Skägg.
10 Chambers
Det jag spelar just nu

Jag har varit ledig i över en vecka och det har blivit en hel del lirande. #Lich King snurrar men jag är inte längre lika supermotiverad. Har precis dingat 74 och tagit mig till Dalaran.

[eos_image="46666;w450"]Back in San Velona[/eos_image]

Igår blev det ett par timmar #Skate, insåg att jag inte tagit min brädåkare hela vägen i karriären och blev sugen att tricka lite. Inspirationen kom när vi lirade lite party mode i fredags, i pauserna mellan fyramannadrabbningar i #NHL 09 och #Fifa 09. #Fallout 3 är efter cirka tio timmar fortfarande riktigt trevligt. Att alltid ha ont om ammo, lite hälsa och upptäckarlusten ger en bra känsla av en postapokalyptisk värld. Tyvärr verkar även 360-versionen dras med lite buggar. Jag har till exempel inte lyckats hitta vattenmaskinsmannen sen jag tätade alla läckor i Megaton och Lucy West låg helt plötsligt död på gatan och ingen verkar bry sig.

Dessutom är jag på sista kapitlet av #Mirror's Edge men det är inget kul att bli jagad, att stressa fram hopp. Jag gillar spelet som bäst när jag i lugn och ro kan hitta den perfekta linjen över hustaken. Att jonglera mellan fem riktigt bra spel är enligt mig en hyfsat behaglig julledighet.

Vad har du lirat?

#blogg


signatur
Medlem
Det jag spelar just nu

Folk rapporterar hela tiden att dom har ont om ammo och sitmpaks i Fallout 3. Är typ lvl 12 eller något och har ca 90 stimpaks, 1000+ 5.56'or och 300+ 10mm. (Sålt hur mycket som helst av energy och heavy wepons ammo). Spelar på näst svåraste då myrorna i början var rent ut sagt löjliga på svåraste. Kanske är dags o byta upp till svåraste igen nu... Men spelet tappar rätt mycket inlevelse när man ska skjuta någon i huvudet femton gånger...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Skägg.
10 Chambers

Jag är iof bara level 5, och den största stan jag varit i är Megaton, där alla handlare har kroniskt dåligt med ammo till försäljning. Vart väljer du svårighetsgrad, har inget minne av en sådan inställning?


signatur
Medlem

Finns inne i options nånstans, typ gameplay. Går att ändra under spelets gång. Men ok runt lvl 5 hadde jag väl också lite ont om ammo sen gjorde jag några uppdrag för megaton nissarna som tog mig norrut. Sen dess har det varit lungt, typ så fort man får tag i assault rifle så får man massor...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

5 bra spel som liras nu: Left 4 Dead, Audiosurf, Bioshock, Gears of War och HL1 för nostalgins skull:)

Cheers!

Inaktiv

Guitar hero wt. Är riktigt kass på det men kul är det.

Sen kör jag och Vanja little big planet.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Jodah:

Guitar hero wt. Är riktigt kass på det men kul är det.

Sen kör jag och Vanja little big planet.

Du måste vara den bästa farsan någonsin!


signatur
1
Skriv svar