Nya Mass Effect-bilder

Robot
Medlem
Nya Mass Effect-bilder

*vackert* kul för alla med 360! jag är bra sugen på spelet. man kan ju drömma att det kommer till datorn


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Detta är klart det spel jag ser fram mest emot under hösten!


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Inaktiv

Så jäkla snyggt!
Blir ju ett måste till 360n

Medlem

verkar riktigt lovande.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Fable 2 , KoTR 3 och Mass Effect är anledningar nog och köpa 360

Medlem

Ljuvligt! Ett självklart köp.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv
Medlem
Medlem

jag har aldrig gillat rollspel men det här ser för bra ut för att missa!


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Man får inte missa Mass Effect.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Masseffect är just nu den enda anledningen till att jag fortfarande vägra sälja min 360.. verkar vara mästerligt.


signatur

I9 9900 - RTX 3080 - 32GB - 990 pro

Medlem
Inaktiv

Det här är ett av de få spelen jag kommer att faktist tömma mitt bankkonto lite för att köpa.

Skrivet av ThePinhead:

KoTR 3

Sen när var det officiellt?

Inaktiv

Ja, jag är verkligen avundsjuk på 360 ägare. Det finns så många bra spel och det kommer bara fler och fler. Blir nog till att spara en slant och köpa sig ett begagnat 360 elr så. För med den line.up som kommer måste man som true gamer bara införskaffa sig ett exemplar.


signatur

e=mc2

Medlem
Skrivet av Prima.Materia:

Ja, jag är verkligen avundsjuk på 360 ägare. Det finns så många bra spel och det kommer bara fler och fler. Blir nog till att spara en slant och köpa sig ett begagnat 360 elr så. För med den line.up som kommer måste man som true gamer bara införskaffa sig ett exemplar.

Jepp! 360n har en helt sanslöst stark höst framför sig! Sjukt mycket coola titlar som får mig att bli väldigt bekymrad.. när ska jag ha tid att sova, äta och plugga? Hur ska jag ha råd med alla spel?!?! Underbart med I-landsproblem


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Så jävla snyggt, synd att jag inte har någon 360, än!

Medlem
Skrivet av Bazil:

Det här är ett av de få spelen jag kommer att faktist tömma mitt bankkonto lite för att köpa.

Skrivet av ThePinhead:

KoTR 3

Sen när var det officiellt?

Inget officelt vad jag vet men jag tror det vore vansinne och inte släppa en 3:a på 360 då det är en mycket framgångsrik varumärke

1
Skriv svar