Ny information om Rock Band

Robot
Medlem
Ny information om Rock Band

Det här kommer bli så jävla bra så jag tror knappt det är sant. Det ultimata förfestspelet. Blows Guitar Hero and Singstar out of the water.

Medlem

helt rätt!


signatur

Bengebolle

Medlem

Tio knappar.. kan inte ens hålla reda på fem


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Fast de andra fem används bara vid solon.

Inaktiv

Fyra träffytor och en pedal låter rätt.

Medlem
Skrivet av Bazil:

Fyra träffytor och en pedal låter rätt.

Precis, det är trummorn jag är mest intresserad av då jag är gammal trummis själv. Kommer ju bli asroligt.

Medlem

4 träffytor som i 4 trummor? Det låter lite lite tycker jag, iaf om man ska lira hårdrock. Borde vara 2 pedaler också

Medlem
Skrivet av Spectral:

4 träffytor som i 4 trummor? Det låter lite lite tycker jag, iaf om man ska lira hårdrock. Borde vara 2 pedaler också

Haha, det var min första tanke också. "Fan, de borde ordnat lite dubbelpedal".. Kanske kommer som add-on i Metalband, min fantasiuppföljare.

edit: Då vill iofs inte jag vara trummis på Meshuggah-låtarna. 8)

Inaktiv

Detta låter verkligen jätteroligt, frågan är bara vad det kommer kosta

Medlem

Tror ju inte att man får alla instrumenten med till spelet. Utan ett instrument + mic o sen köpa till, lär ju kosta som GH. Eller har dom sagt nått annat?

*Edit* Eller vaffan vet jag Kommer antagligen bli sjukt nice i vilket fall. Kommer ta jävla mkt platts om man har alla instrumenten iaf


signatur

I'm the best around...

Medlem

Faaan vad fett, världens bästa spel på intågande!

Medlem

Najs! Vart är bilderna på instrumenten?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av WaltX:

Najs! Vart är bilderna på instrumenten?

undrar jag också, längtar som fan tills vi får se de nya instrumenten :D!

Medlem

Uhm låter nice men är det tänkt att man får köpa spelet med ett sorts instrument? Så man får välja vad man ska "inrikta" sig på?

Medlem
Skrivet av zZGurraZz:

Uhm låter nice men är det tänkt att man får köpa spelet med ett sorts instrument? Så man får välja vad man ska "inrikta" sig på?

Välja kan man inte. Paketet innehåller spelet (skivan), bas gitarr, lead gitarr, trummset och mikrofon.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Fan vad schysst.

"If you play drums in this game on hard or expert, then you're really playing the drums. Apparently you could sit down at a real set and play the same songs."

Kan inte bli mycket bättre än så. ^^. Vore iof mys med lite fler trummor, blir juh typ, hi-hat, nån cymbal, virvel och en puka bara om det är 4 "pads"? ;o.. Känns lite lite, men det funkar nog.

Medlem

Kommer man att kunna spela med de fyra instrumenten på en TV?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

1
Skriv svar