Hur blir det med GTA IV då?

Avstängd
Hur blir det med GTA IV då?

Nu är jag hos min mormor och morfar i Hjo. Vi har varit här sedan den 23:e och vi far hem i övermorgon. Idag var vi in till Skövde för att se om det fanns något kul att köpa så här på mellandagsrean.
Vi började med en snabb visit på Coop Forum och där hittade jag en lösning på problemet som jag tog upp i det här inlägget. Jag hittade en fin svart läderplånbok med röda detaljer som var sänkt från 149 till 99. Den rymde många kort och var snygg. När jag kommer hem ska jag fixa en kedja, då jag har blivit lite rädd om plånböckerna efter att ha blivit av med den två gånger förut.

Efter Coop gick vi över till Elins Esplanad, en galleria med ett tiotal affärer i. Där besökte jag först GameStop. Det fanns några intressanta spel, men jag gick därifrån till Siba. Till saken hör att jag har tänkt skaffa GTA IV ett tag. Jag hade tänkt köpa det genom Steam för att slippa SecuRom, men nu när det blev så galet med euron så undrade jag om det var värt att vänta på det och inte köpa lådan istället.
Inne på Siba hade de just inga datorgrejer, så jag gick och kollade på spelhyllan och där såg jag att de hade sänkt priset på fyra nya PC-spel: Fallout 3, Far Cry 2, Spore och Prince of Persia. Det senare har jag varit lite sugen på, då jag gillar de tidigare PoP-spelen, samt den genren rätt mycket. Det var sänkt från 399 till 227. Jag visste att eftersom vi bara skulle vara i Skövde en dag och sedan skulle fara hem och inte har Siba hemma, så var det nu (då ) eller aldrig. Efter en stunds fundering slog jag till.

Senare gick jag med min syster och kollade lite och hon har pratat om att vi borde skaffa något kul spel till vårt PS2. Jag sa att vi kunde kolla lite och så gick vi in på Åhléns. I hyllan med spel för 99 och 199 hittade vi Kingdom Hearts, ett spel som jag har velat ha ett tag. Vi köpte det och delade på prislappen.

Nu när jag kommer hem så tror jag faktiskt att jag kan tills Valve har "jobbat" klart med prissättningen med att skaffa GTA IV. ^^

#blogg

Medlem
Hur blir det med GTA IV då?

Fick själv Prince of Persia i present, som jag blev intresserad av ända sen jag läste om att det var DRM-fritt då jag inte lagt märke till det tidigare. Är grymt nöjd, gillar spelet enormt mycket. Och striderna är inte kassa imo men det beror nog på att jag gillade Assassins Creed stridssystemet.

Avstängd

Okej, skönt att slippa DRM. Ska testa spelet nu.

Medlem

Jag tyckte väl jag kände en störning i kraften! Du var ju i min hemstad.:D

Hör av dig om du har vägarna förbi någon mer gång och känner för att fika. Jag kan vara rätt trevlig också.;)

Avstängd
Skrivet av båtsman:

Jag tyckte väl jag kände en störning i kraften! Du var ju i min hemstad.:D

Hör av dig om du har vägarna förbi någon mer gång och känner för att fika. Jag kan vara rätt trevlig också.;)

Bor du i Hjo? Najs. ^^
Ja, nog skulle jag kunna göra det nästa gång jag är där. Det blir nog i påsk.

Medlem
Skrivet av EliasN:

Bor du i Hjo? Najs. ^^
Ja, nog skulle jag kunna göra det nästa gång jag är där. Det blir nog i påsk.

Hehe nästan rätt. Jag bor i Skövde, men det är ju ganska nära så.^^

Avstängd

Jo, det är det ju. 3 mil är ju ingenting.

Medlem

tänka sig , massa skövdebor
me to ^^

1
Skriv svar