All I got was this t-shirt.

Medlem
All I got was this t-shirt.

Detta handlar inte om nån T-shirt som jag har fått nej mera ett talesätt om att man inte direkt tyckte att resan var trevlig. Det är vad detta inlägg kommer att handla om en resa inte värt pengarna.

Call of duty har alltid varit något som man har sett fram emot att få spela, Att köra dom olika allierade grabbarna-boys att ta ner Nazi-tysklands fästningar. Sen kom Call of Duty 4:a, något som man först trodde skulle ge en resa lika rolig som grönalunds skylift Men slutade med att resan kändes som en förstaklass-biljett Jorden runt.

Detta år kom Call of Duty 5, Toppen tänker man nu kommer man få åka på en ännu trevligare resa kanske även en rymdresa? Glad som man var som en pojke på julafton satte man sig ner i stolen för att njuta av resan. Men det enda man fick var en T-shirt om hur coolt det kunde ha varit. Cod 5 har förmånga brister för att det änns skall få klassas som ett fullt spel, Framförallt singelplayer men även multiplayer delen som bara känns som en simpel kopia på Cod4:as. Ge oss en handling som gör det roligare att köra än att bara ha Jack Bauers röst som berättar hur resan gick till.

#blogg

Medlem
All I got was this t-shirt.

Instämmer definitivt. Kan vara kul emellanåt men har alldeles för mycket brister. I blame Treyarch och ser fram emot Modern Warfare 2 istället.

Medlem

Det måste vara en besvikelse, att få sätta sig ner med ett spel man valt ut som julens bästa spel och sen visar det sig att spelet suger, jag vet inte om det är smaken eller om vi alla har vissa förväntningar när det gäller ny releasade spel, min kompis tycker som till exempel att cod 5 är ett av de bästa i hela serien, själv har jag inte testat det än men jag ska göra det så fort någon kan seeda klart den där sista jävla procenten.


signatur

/Fat_cat

Medlem

Jag har nästan bara hört att CoD5 är mer eller mindre en dålig kopia av CoD4 så jag tror nog att jag kommer att hålla mig till 4:an.

Medlem

Har nyligen spelat klart den 5e delen i CoD serien, och jag måste säga att jag är positivt förvånad.
Många roliga delmoment, inget nytt på kartan och vissa förutsägbara händelser men allt som allt så är det ett bra spel.

Den del av serien som är en skymf är däremot den 3e delen, men Treyarch har lyckats rycka upp sig och levererar den här gången.

3/5 skulle jag ge spelet, multiplayerdelen är inte särskilt kul och kommer hålla mig till 4an där (alternativt 2an om man vill ha ww2 mp).


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Kan hålla med Greger att visa delar är underhållande. Men tyvärr finns det förmycket dötid på visa ställen, och AIn som är korkad hjälper ju inte direkt till. Men att det skall vara en av årets bästa spel är verkligen ett botten napp.

1
Skriv svar