FlatOut Ultimate Carnage färdigt

Robot
Medlem
FlatOut Ultimate Carnage färdigt

Känns som det gick lite för snabbt.... va gjorde dom spelet på knappt några månader? :S hoppas det blir bra endå... kanske

KoP
Medlem

Detta blir köp.. Och nej, jag tror knappast dom gjorde spelet på några futtiga månader.. å andra sidan har dom ju redan lagt grunden för spelet.. så dom behöva inte ägna sig åt total rewrite..

Medlem

bara jag som tycker att bilderna käns photoshoppade och väldigt "vältagna" precis som colin mcrea dirt bilderna??


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Älskar spelet flatout 2 till datorn, så blir nog ett köp

Inaktiv
Medlem
Skrivet av redmac:

bara jag som tycker att bilderna käns photoshoppade och väldigt "vältagna" precis som colin mcrea dirt bilderna??

Ja fast, nej. In-game, oredigerade AFAIK. Ska inhandlas den 22e!

Medlem

verkar kul, ska nog också skaffa det här.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

skönt. detta ska bli skoj

Medlem

Antligen får jag nytta av xboxen igen... har varit lite tomt med spelbara titlar sedan "dead rising"


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Asså...vad jag har fått fram utav hemsidan så är detta i princip FlatOut 2 med lite nya karaktärer + bättre grafik. Eller?
De har även (enligt hemsidan) bytt namn på en bil, fast det tror jag bara är ett fel de har gjort när skapat sidan.

KoP
Medlem
Skrivet av redmac:

bara jag som tycker att bilderna käns photoshoppade och väldigt "vältagna" precis som colin mcrea dirt bilderna??

Det är väl inget ovanligt.. är ju precis som vilken produkt som helst det görs reklam för. Tillsmoothat för att väcka intresse. Det är sen gammalt.

1
Skriv svar