Combat Mission: Shock Force plåtat

Robot
Medlem
Combat Mission: Shock Force plåtat

Innan jag klicka på thumbnail bilderna såg det nästan ut som bilder från verkligheten. Riktigt snyggt tycker jag, nånting med ljus effekterna eller nåt.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Jepp, precis samma anledning till varför gamla Operation Flashpoint i många tillfällen ser mer fotorealistiskt ut än spel som kommer ut nu där de istället för att satsa på realistisk grafik lägger in en massa flashiga effekter med lika flashiga namn.

Detta ser jag fram emot, är det ens hälften så bra som Combat Mission: Barbarossa to Berlin var/är så blir det fenomenalt.

Medlem

Kan dom inte släppa den snart??? Får hoppas dom inte gör samma blunder som dom gjorde med multiplayer delen av Theatre Of War (sämsta MP jag sett på flera år) iofs, detta är ett i CM serien och inte ett ryskt spel


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Snyggt? Hahahah! Mer stelt kan det knappast bli! Dessutom är grafikmotron riktigt kass. Det enda som är bra är fordonsmodellerna men dessa har inte de bästa texturerna samt detaljerna är för få. Verkligt ser det iaf inte.

Medlem

Du är inget större fan av hardcore strategispel Artman?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Pansarknekt
Skrivet av Darkseed:

Jepp, precis samma anledning till varför gamla Operation Flashpoint i många tillfällen ser mer fotorealistiskt ut än spel som kommer ut nu där de istället för att satsa på realistisk grafik lägger in en massa flashiga effekter med lika flashiga namn.

Detta ser jag fram emot, är det ens hälften så bra som Combat Mission: Barbarossa to Berlin var/är så blir det fenomenalt.

Word:up:


signatur

Ooooh the drama!

Medlem
Skrivet av ArtMan:

Snyggt? Hahahah! Mer stelt kan det knappast bli! Dessutom är grafikmotron riktigt kass. Det enda som är bra är fordonsmodellerna men dessa har inte de bästa texturerna samt detaljerna är för få. Verkligt ser det iaf inte.

Håller med dig fullständigt. Fordonsmodellerna var imponerande, absolut. Men gräset, skogen och hela omgivningen var en riktig besvikelse. Jag hoppas att de fixar till sådant innan release.

:\


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

Som jag sagt tidigare, ni borde spela Combat Mission spelen (dvs ge dom en riktig chans) då inser ni att grafiken är långt ifrån allt och att detta spelet är utan tvekan en uppgradering på tidigare spels grafik i den serien.
Grymt bra spel.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Sådan chockerande skillnad emellan att se den lilla bilden och den stora. Lilla bilden såg extremt fotorealistisk ut, den stora bilden såg inte alls bra ut.

Medlem
Skrivet av Ankh:

Som jag sagt tidigare, ni borde spela Combat Mission spelen (dvs ge dom en riktig chans) då inser ni att grafiken är långt ifrån allt och att detta spelet är utan tvekan en uppgradering på tidigare spels grafik i den serien.
Grymt bra spel.

Så detta är alltså samma serie som de gamla turordningsbasserade Combat Mission spelen med WWII tema? Isf är det riktigt snyggt! Trodde det var soldatsim ala Op Flashpoint

Medlem

Yepp, det är det


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Ojojooooj va detta lär äga.
Helt omöjligt att förklara för såna som inte spelat CMBO/CMBB/CMAK tyvärr.

Jag kan förstå det är lite förvirrande att se grafiken för såna som spelat Battlefield 2 t.ex.

Grafiken i Battlefronts spel har alltid varit duglig (enligt min åsikt mer än duglig), den har igentligen aldrig hamnat i genren skitsnygg.

Men när man kommer in i spelet så inser man istället att tja det är så nära perfektion som man kan komma.
Så har det iallafall varit me de tidigare spelen.

1
Skriv svar