Legend: Hand of God filmat

Robot
Medlem
Legend: Hand of God filmat

ser lite likt ut som diablo2 vilket jag älskar så kanske blir att köpa dett då om det blir ett bra rpg spel:D


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Såg riktigt trevligt ut faktiskt. Lite nytt fighting system verkar det ju som samt rätt sköna animationer. Visst det såg lite fånigt ut när han slogs mot jätten/cyklopen eller vad det nu var. Men annars najs.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

RPG? Hack n' Slash...

Medlem

Ser ju riktigt trevligt ut... Hoppas det kommer en demo.

Medlem
Skrivet av MaXMC:

RPG? Hack n' Slash...

Alla Hack n' Slash kallar Action RPG..
Ser ut som det kan bli kul tidsfördriv i ett tag iaf.

Medlem

Wow!

En "Diablo" a lá 2007! Härligt!

Han var bestialiskt våldsam när han slaktade sina motståndare. Trevligt!


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

Ser ut som ett lite stelt Titan Quest... än så länge i alla fall.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Såg skoj ut. Stridsanimationerna var en nice touch, förhoppningsvis blir de tillräckligt många och varierande så det inte blir tjatigt.
Tyvärr verkar det sakna multiplayerstöd enligt en tysk fansite vilket drog ner mitt intresse rejält. Hade varit skoj lira igenom ett sånt här spel i coop.

Medlem
Skrivet av FosterVattenKraft:

Såg skoj ut. Stridsanimationerna var en nice touch, förhoppningsvis blir de tillräckligt många och varierande så det inte blir tjatigt.
Tyvärr verkar det sakna multiplayerstöd enligt en tysk fansite vilket drog ner mitt intresse rejält. Hade varit skoj lira igenom ett sånt här spel i coop.

Håller med dig, men gör mig nyfiken på vad de kan koka ihop för att få det här nog intressant för köpare att skaffa det, för i de flesta sånna här spel är det just MP och coop som lockar..

Medlem
Skrivet av Heya:
Skrivet av MaXMC:

RPG? Hack n' Slash...

Alla Hack n' Slash kallar Action RPG..

Av folk som inte förstår vad ett ROLLspel är, jo.
Ser ju knappast något karaktärsrollspelande i den där trailern....


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

Hellre ett spel som försöker vara hack-n-slash och lyckas bra än ett dåligt rollspel... Fast helst ett bra rollspel givetvis.
Animationerna såg lite stela ut fast ändå ganska underhållande, hoppas dom får till det bra, tycker varken sacred eller titan's quest lyckades få till rätta känslan...


signatur
Medlem

Lite The Witcher över de tyckte jag, ser ju hyffsat najs ut iaf ..


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

1
Skriv svar