Rainbow Six: Vegas fotat

Robot
Medlem
Rainbow Six: Vegas fotat

Nice texturer

Inaktiv

Kommer det vara någon skillnad på xboxen och ps3n?

Medlem

länk avgör själv, filmen är från gametrailers från början tror ja.

"The video points out the PS3 version shows less character detail, the Xbox 360 has more vibrant colors, the 360 has more details in distant objects and lighting is reduced in the PS3 version."

Medlem

Ja det stämmer, tycker 360 versionen är mycket snyggare!!! Är nog mycket pga av ps3:ans brist på minne. Visst båda har totalt lika mycket minne, men 360:n har bättre fördelning av den där den utvecklarna kan själv välja hur mycket går vart.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Eller helt enkelt att de inte kan utveckla tillräckligt bra till ps3.an än.

Medlem
Skrivet av BlackBurn:

Eller helt enkelt att de inte kan utveckla tillräckligt bra till ps3.an än.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

den där filmen (av det lilla jag kunde se) så är det ju mer att dom tonat ner på t ex lampor..jag ser inte det som något negativt..eller positivt

vet inte hur länge till man kan skylla på att folk inte kan utveckla till ps3an..nån månad till kanske
sen får antingen utvecklare lära sig, eller så är ps3an ........

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av BlackBurn:

Eller helt enkelt att de inte kan utveckla tillräckligt bra till ps3.an än.

Vad man än ska skylla på så ser 360 versionen bättre ut, inget att gråta om.

Medlem
Skrivet av F3D:

den där filmen (av det lilla jag kunde se) så är det ju mer att dom tonat ner på t ex lampor..jag ser inte det som något negativt..eller positivt

vet inte hur länge till man kan skylla på att folk inte kan utveckla till ps3an..nån månad till kanske
sen får antingen utvecklare lära sig, eller så är ps3an ........

Ps3an blir snart motsvarigheten till saturn om alla fortsätter att skylla på att den är svår att jobba med.

Medlem

Som sagt portningar har väl aldrig blivit så där jätte lyckade kolla bara på halo 2 till pc.

Medlem

Helt klart tillräckligt snyggt för min del. Givet köp.

1
Skriv svar