Fler World in Conflict-bilder

Fler World in Conflict-bilder

Tycker det ser lite tomt och leksaksaktigt ut...Har de gjort så detaljerade modeller att de inte har råd att pynta miljöerna, eller är banorna miljöerna helt enkelt inte färdiga?

Medlem

kanske gör dem så att detaljer filtreras bort när du zoomar ut?

Medlem

Beror på vad inställningarna är på!

Gud vad jag hatar mig själv för att jag inte signade upp i betan tidigt nog! jag gjorde inte det för mina specs är så låga!

Tro mig, det var extremt snyggt på de riggar jag testade spelet på hos Massive.

Medlem

jag kör betan och spelet är extremt detaljerat. Man kan zooma in till bensin stationer och se roliga meddelanden osv. älskar spelet!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Du kan också zooma in på NATO soldater och höra dem snacka danska, de snackar om någon brud på någon strand typ. Hann inte höra mer för någon jäkel la en napalm på dem :/

Medlem
Skrivet av PheoniX_VII:

Du kan också zooma in på NATO soldater och höra dem snacka danska, de snackar om någon brud på någon strand typ. Hann inte höra mer för någon jäkel la en napalm på dem :/

lmao! det är guld med sådana roliga små inslag i spel.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av PheoniX_VII:

Du kan också zooma in på NATO soldater och höra dem snacka danska, de snackar om någon brud på någon strand typ. Hann inte höra mer för någon jäkel la en napalm på dem :/

Älskar när utvecklare lägger in sånna sköna inslag i sina spel. Någon mer än jag som kom ihåg alla roliga dialoger som skurkarna i NOLF spelen har när de inte visste om att man inte var där?


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem
Skrivet av LocSin:
Skrivet av PheoniX_VII:

Du kan också zooma in på NATO soldater och höra dem snacka danska, de snackar om någon brud på någon strand typ. Hann inte höra mer för någon jäkel la en napalm på dem :/

Älskar när utvecklare lägger in sånna sköna inslag i sina spel. Någon mer än jag som kom ihåg alla roliga dialoger som skurkarna i NOLF spelen har när de inte visste om att man inte var där?

När de inte visste om att man inte var där?
Min hjärna brann just upp!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Betan var ju ganska skön, även om min dator inte riktigt klara det med 1gig ram.

Medlem

fan va ja längtar
fan NOLF var asskoj

Medlem
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av LocSin:
Skrivet av PheoniX_VII:

Du kan också zooma in på NATO soldater och höra dem snacka danska, de snackar om någon brud på någon strand typ. Hann inte höra mer för någon jäkel la en napalm på dem :/

Älskar när utvecklare lägger in sånna sköna inslag i sina spel. Någon mer än jag som kom ihåg alla roliga dialoger som skurkarna i NOLF spelen har när de inte visste om att man inte var där?

När de inte visste om att man inte var där?
Min hjärna brann just upp!

*doh* :$


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

hoppas bara att detta säljer bättre än GC2

1
Skriv svar