Lord of the Rings Online-patch hos FZ

Medlem
Lord of the Rings Online-patch hos FZ

Mums, ska bli härligt o springa in i nya zonen för level 27-40


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Kanske dags att skaffa detta spel trots allt. Tänk den som hade pengar

Medlem

ingen pvp.... pfft


signatur

yolo

Medlem

Oh precis när man har tröttnat på spelet så kommer en ny patch. Får la testa och se om det är värt att fortsätta lirra.

Medlem

fast man kan inte gå dit förrens imorgon

Medlem
Skrivet av FZ:

Spelets hemsida är lite oklar i fråga om uppdateringen kört igång på servrarna; vi vet att det ska ske någon gång i dag.

Det står faktiskt att spelet patchas idag, men att uppdateringen med de nya delarna etc inte är tillg förrän spelet har verifierat de nya filerna imorgon.

Skrivet av Döbringer:

ingen pvp.... pfft

Jo, faktiskt, men det heter Monster play och fungerar lite annorlunda än vanlig PvsP då man inte kör med sin main char.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

jo jag har för mig att man kan köra med sin egen gubbe fast inte förrens level 40

Inaktiv
Skrivet av conthox:

Jo, faktiskt, men det heter Monster play och fungerar lite annorlunda än vanlig PvsP då man inte kör med sin main char.

Jo, man kan köra sin main character (det gör hela mitt kinship). Fast man böra minst 45+ för att det ska vara kul på riktigt.

Vet inte om den nya patchen kommer förändra mycket, ett j*vla grindande de sista 5 levels för att det saknas quests (t.o.m WoW rep. grinding är roligare).

Hoppas att det blir något för mid 40ish och inte bara content för 30-40.

Inaktiv

Den här patchen har fått mig att börja lita på norrmän igen. Men jag väntar hellre på WH online

Medlem
Skrivet av Desmin:

Jo, man kan köra sin main character (det gör hela mitt kinship). Fast man böra minst 45+ för att det ska vara kul på riktigt.

Ah, nice. Mer än vad jag visste.

// edit

Skrivet av Codemasters:

There were some invisible walls appearing on the slopes of Weathertop. We made them...disappear. Come on, who writes this stuff? Invisible walls are invisible how do they - what? It's still on? Oh, umm. We removed the offending walls.

Haha.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

1
Skriv svar