Sim City Societies bjuder på bildregn

Robot
Medlem
Sim City Societies bjuder på bildregn

Uj !

Bara de inte försöker "The Sims":ifiera det

Medlem

såg rätt härligt ut

Medlem

På första bilden i bildarkivet så är där massa hyddor ute i skogen typ bland hus... där var ju kojor i träden men sen hyddorna... ska det bo folk i dem också? Känns inte som ungar bygger sådana i trädgården dirket

Ser ganska trevligt ut men vore trevligt med lite info om vad det hela går ut på också.


signatur

osv.

Medlem

Ser bra ut, hoppas...

Skrivet av Lie|:

där var ju kojor i träden men sen hyddorna... ska det bo folk i dem också? Känns inte som ungar bygger sådana i trädgården direkt

Va? Har inte du en sådan i trdgården, trodde det var standard.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

Ser helt okej ut, men... ja är inte riktigt nöjd med bilarna och sånt!


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Älskar sim city men är inte så mycket för the sims.
Jag känner mig något splittrad om detta spel.
Självklart hoppas jag att det blir bra men som det känns nu så beskrivs hela konceptet bäst med en bild från spelet:


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Inaktiv

Verkar som om gator och vägar fortfarande enbart är spikraka , jag vill kunna bygga slingrande småvägar o liknadnde.


signatur

OP river ja, OP river Var gång jag lenat min hals med Renat jag sagt med iver att OP river långt mer.

Medlem

hmmm, ser lite twistat ut på vissa bilder, hoppas de finns en komisk lite sjuk twist i det hela


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Ser att de har fått in en ny typ av katastrof. Långsamt gående fordon som blokerar kommunikationen mellan zonerna, aka Amish.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Ser riktigt nice ut

Inaktiv

Visst säger en bild mer än tusen ord. Men inga filmklipp eller bilder slår en egen testkörning av demot eller hela spelet. Men av bilderna att döma så ser det godkänt ut.

Medlem

Tycker det ser förjävligt ut. Ser extremt stelt ut. Vad är det som är snyggt? Ser ut som ett Activision-Value spel ju. SC4 har helt klart trevligare grafik än detta.

Medlem

Jävlarns vad långt in det kunde zoomas


signatur

Aj, dina ögon!

Medlem

usch vad det liknade the sims stil

Medlem

Haha jag läste SIN city, blev förvånade när jag såg de färgglada bilderna

Aja så kan det bli när man läser nyheter innan man riktigt har vaknat

1
Skriv svar