Onlineläge till Tekken 5: Dark Ressurection

Robot
Medlem
Onlineläge till Tekken 5: Dark Ressurection

Wii!

läckert... vem vill ha spö?


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem
Medlem

"Priset för den nya versionen kommer enligt den japanska tidningen att ligga på 2800 Yen (160 kr) och tyvärr tvingas även de som köpt spelet tidigare tvingas lägga ut 1000 Yen (60 kr) för att kunna ladda ner uppdateringen."

Var är gnället som brukar vara om live om att uppdateringar kostar nu då?

Men riktigt nice ;D fighting spel online is teh shit!

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

"Priset för den nya versionen kommer enligt den japanska tidningen att ligga på 2800 Yen (160 kr) och tyvärr tvingas även de som köpt spelet tidigare tvingas lägga ut 1000 Yen (60 kr) för att kunna ladda ner uppdateringen."

Var är gnället som brukar vara om live om att uppdateringar kostar nu då?

Men riktigt nice ;D fighting spel online is teh shit!

Du ska få "teh shit" om du möter mig på detta


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Inaktiv

har man spelat, behöver man bara betala 60kr till. och då kan man spela gratis så länge man har en ps3.

men tekken 5 är så jäkla roligt :). någon som vet när uppdateringen kan tänkas komma?

Inaktiv

kul att de tar betalt för patcher...
nu lär alla utvecklare hålla inne på multiplayer och släppa ett trasigt spel...
bara för att folk ska betala för resten..


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Inaktiv

amagad, blir att köpa igen då, även om jag redan köpt det en gång. synd att man är sämst bara


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Inaktiv
Skrivet av mh76:

har man spelat, behöver man bara betala 60kr till. och då kan man spela gratis så länge man har en ps3.

Precis

Skrivet av MacCoy:

nu lär alla utvecklare hålla inne på multiplayer och släppa ett trasigt spel...

Tekken är knappast trasigt i dagsläget, det saknar bara onlineläge :evil:


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Skrivet av fanboy:

Wii!

läckert... vem vill ha spö?

kom till Pappa..

:'( -> O.O -> :baby: -> :crazy: -> :beatup: -> :dead:


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

asså hur funkar det med betalningen? måste man ange sitt visa nr eller?
och hur sparar man spelet? om man nu skulle få för sig att formatera disken eller nått... man vill ju inte peja igen.

när släpps det förresten?

Inaktiv

JAAAAAA!!
fy fan va bra!!

jag har inte läst artikeln ännu..men AH! fan va ni ska ha stryk!

Medlem

hit med tekken 6 iställe..

Inaktiv
Skrivet av Cyberz:

asså hur funkar det med betalningen? måste man ange sitt visa nr eller?
och hur sparar man spelet? om man nu skulle få för sig att formatera disken eller nått... man vill ju inte peja igen.

när släpps det förresten?

Du måste ha ett visakort eller annat betalkort för att kunna betala, om du bor i europa så :).

Om du redan betalat för spelet, så är det bara att ladda ner gratis igen. För den kommer ihåg vilka spel du köpt. Förutsatt att du loggar in med samma konto, som när du köpte spelet.

Dessutom kan du dela med dig dina nerladdade spel till 5 andra ps3-konsoler. Genom att du tex hos en kompis, skapa en användare. Loggar sedan in med ditt konto, och laddar ner de spel du köpt eller laddat ner gratis (tex demos).

Inaktiv
Skrivet av MacCoy:

kul att de tar betalt för patcher...
nu lär alla utvecklare hålla inne på multiplayer och släppa ett trasigt spel...
bara för att folk ska betala för resten..

Det är ingen patch, det är ett tillägg. dessutom är det väldigt billigt också, bara 60 kronor kommer det kosta.

tänk dig att de flesta arkadspel och retrospel på Wii och Xbox360, är oerhört dyra. på Xbox360 kostar det dessutom ca 5-600 kr per år för att kunna spela online.

Allt vi behöver betala är 60kr, och slipper dessutom månadskostnaden. Nu kan man alltså spela mot andra för en fjuttig summa, som inte ens räcker för en krogrunda på stan. Och detta tillägg ger sedan oerhört mycket nöje, om man nu gillar spelet.

-----

jag undrar också om någon vet när det här kommer för nerladdning? hoppas på torsdag.

Medlem
Skrivet av fanboy:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

"Priset för den nya versionen kommer enligt den japanska tidningen att ligga på 2800 Yen (160 kr) och tyvärr tvingas även de som köpt spelet tidigare tvingas lägga ut 1000 Yen (60 kr) för att kunna ladda ner uppdateringen."

Var är gnället som brukar vara om live om att uppdateringar kostar nu då?

Men riktigt nice ;D fighting spel online is teh shit!

Du ska få "teh shit" om du möter mig på detta

Haha tvekar ja inte en sekund på

Medlem
Skrivet av mh76:
Skrivet av Cyberz:

asså hur funkar det med betalningen? måste man ange sitt visa nr eller?
och hur sparar man spelet? om man nu skulle få för sig att formatera disken eller nått... man vill ju inte peja igen.

när släpps det förresten?

Du måste ha ett visakort eller annat betalkort för att kunna betala, om du bor i europa så :).

Om du redan betalat för spelet, så är det bara att ladda ner gratis igen. För den kommer ihåg vilka spel du köpt. Förutsatt att du loggar in med samma konto, som när du köpte spelet.

Dessutom kan du dela med dig dina nerladdade spel till 5 andra ps3-konsoler. Genom att du tex hos en kompis, skapa en användare. Loggar sedan in med ditt konto, och laddar ner de spel du köpt eller laddat ner gratis (tex demos).

tack för infot! hade inge aning

Inaktiv
Skrivet av fanboy:

läckert... vem vill ha spö?

Inaktiv
Skrivet av Cyberz:
Skrivet av mh76:
Skrivet av Cyberz:

asså hur funkar det med betalningen? måste man ange sitt visa nr eller?
och hur sparar man spelet? om man nu skulle få för sig att formatera disken eller nått... man vill ju inte peja igen.

när släpps det förresten?

Du måste ha ett visakort eller annat betalkort för att kunna betala, om du bor i europa så :).

Om du redan betalat för spelet, så är det bara att ladda ner gratis igen. För den kommer ihåg vilka spel du köpt. Förutsatt att du loggar in med samma konto, som när du köpte spelet.

Dessutom kan du dela med dig dina nerladdade spel till 5 andra ps3-konsoler. Genom att du tex hos en kompis, skapa en användare. Loggar sedan in med ditt konto, och laddar ner de spel du köpt eller laddat ner gratis (tex demos).

tack för infot! hade inge aning

var så lite så :). kanske kan bli en bra present? :). dela med dig lite köpta spel till en kompis som fyller år? :).

Medlem

Många som vill slåss ser jag, kanske ska tao göra en liten turnering när det kommer till Eu.

Sedan kan vi skriva förnedrande matchrapporter (jag om er dvs) i forumet


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem

Undra när de har tänkt släppa det här då?!

Inaktiv
Skrivet av fanboy:

Många som vill slåss ser jag, kanske ska tao göra en liten turnering när det kommer till Eu.

it's on like donkey kong..:evil:

helst ser jag att alla åker till stockholm NU o så spelar vi nånstans

Medlem

^- Då fastnar vi jue i trafiken! Kom till norrland istället
(Kanske fastnar bland renvallningen men men... )


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Inaktiv

Hur spelar man online??när jag trycker på online battle så kan jag bara titta på när någon annan spelar

kan någon hjälpa mig??

1
Skriv svar