America's Army: True Soldiers filmat och fotat

Robot
Medlem
America's Army: True Soldiers filmat och fotat

Inte till PC!!:(


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

Medlem

Svårt att tänka mig det ultrarealistiska spelet på konsoll, jag menar hallå hinner ju dö 111 ggr innan man ens fått in siktet.


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Vafan är det för fel på alla företag som inte släpper till PC?

Medlem
Skrivet av Detrol:

Vafan är det för fel på alla företag som inte släpper till PC?

För att det redan finns ett America's Army spel till PC.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Emetic:

Inte till PC!!:(

Ehh.. jo.. det har funnits i flera år. Leta på nätet så hittar du det. Det är dessutom gratis.


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

Känns som en blandning av RBSV och GRAW 2. Men vi får se..


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv
Skrivet av nudelsdesign:

Svårt att tänka mig det ultrarealistiska spelet på konsoll, jag menar hallå hinner ju dö 111 ggr innan man ens fått in siktet.

True!!, undrar om dom har lite olika realism nivåer denna gång?

Jag älskade AA pga. just denna realism men du har en poäng här att den passar nog inte medel FPS liraren.. som är van att kunna ta några kg bly och springa på en magisk medic låda och bli healad igen.. Här kan du bara stoppa blödningen så att du inte förblöder, men du behöver en medic för att göra det åt dig.

argh!! blev sugen att lira igen, detta såg ju riktigt bra ut! 8)


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Kanske inte är rätt person att säga detta men verkar inte denna sortens spel lite för avancerad för handkontroll? Väntar fortfarande på ett bra spel där man kan leka sniper, om de bara kunde göra nytt deltaforce. Var ju klockrent att ligga helt dold i ett buskage uppe på en kulle och vänta på 600m-action i joint ops, bli hatad på servern när man plockar halva laget på några minuter : )

Någon som vet om liknande spel är i utveckling till pc?

Skrivet av Grön:

Kanske inte är rätt person att säga detta men verkar inte denna sortens spel lite för avancerad för handkontroll? Väntar fortfarande på ett bra spel där man kan leka sniper, om de bara kunde göra nytt deltaforce. Var ju klockrent att ligga helt dold i ett buskage uppe på en kulle och vänta på 600m-action i joint ops, bli hatad på servern när man plockar halva laget på några minuter : )

Någon som vet om liknande spel är i utveckling till pc?

Jodå! ..finns redan.. -> Amerca's Army


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Inaktiv
Skrivet av Night Hawk:
Skrivet av Detrol:

Vafan är det för fel på alla företag som inte släpper till PC?

För att det redan finns ett America's Army spel till PC.

men det fanns juh redan AA till konsol
om jag minns rätt

men av filmen att döma så har det gått från realism till ren action...
aa fans blir nog besvikna på det...


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Hoppas att FPS;en blir så fin när det väl kommer till 360.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv

Det är förhoppningsvis inte samma personen som håller på att fixa pc versionen på UE 3. Vill ju ha en lite snyggare och kanske bättre version till PC.
Var det bara Singel till 360 eller?


signatur

Mycket Bly I Terrängen...

Medlem
Skrivet av Deathwisher:
Skrivet av Emetic:

Inte till PC!!:(

Ehh.. jo.. det har funnits i flera år. Leta på nätet så hittar du det. Det är dessutom gratis.

Jo jag spelade det i några år, men det hade ju varit trevligt med nåt nytt. Har dessutom Red Storm Entertainment gjort det hela så bör det här vara bättre än det första.


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

Medlem

har ubisoft köpt rättigheterna till AA?, eller är jag ute o cyklar?


signatur

Don't pull the thang out, unless you plan to bang, Don't even bang unless you plan to hit something!

Medlem

Ingen har köpt rättigheterna, det är usa´s arme som med dem här spelen försöker få amerikanska ungdomar intresserade i armen, så dem eventuellt ställer upp i krig. Det är usa´s arme som väljer sina samarbets partners...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Ingen har köpt rättigheterna, det är usa´s arme som med dem här spelen försöker få amerikanska ungdomar intresserade i armen, så dem eventuellt ställer upp i krig. Det är usa´s arme som väljer sina samarbets partners...

jo det vet jag, Men Americas army gjorde själva första spelen, men nu så är det andra utvecklare och utgivare så jag tänkte dom säkert köpt upp rättigheterna men fortfarande så är det säkert Americas arme som ligger bakom det.


signatur

Don't pull the thang out, unless you plan to bang, Don't even bang unless you plan to hit something!

Medlem

Hahaha, vad dom går fult. Lutar sig framåt på något knepigt sätt.


signatur

Text does not represent Mozart's life.

1
Skriv svar